محدودیت تردد موتورسیکلت ها در عرصه میدان شهدای مشهد

به گزارش تور تایلند، مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: تجهیزات نو با هدف محدود شدن تردد موتورسیکلت ها در عرصه میدان شهدا نصب شد.

محدودیت تردد موتورسیکلت ها در عرصه میدان شهدای مشهد

علی سمیعی مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: عرصه میدان شهدا یکی از فضا های عمومی است که با هدف ایجاد محلی برای گردهمایی، ملاقات های روزمره، تعاملات اجتماعی و برگزاری مراسم و آیین های فرهنگی و مذهبی احداث شده و به طور کامل باید در اختیار عابرین پیاده باشد.

او اضافه نمود: در حال حاضر شاهد تردد زیاد و ناایمن موتورسواران در میدان شهدا هستیم که این امر موجب سلب آسایش عابرین پیاده و بروز حوادث شده است، این موضوع در تمامی عرصه های اجتماعی وجود دارد و عبور موتورسیکلت باید کنترل و مدیریت گردد.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: با آنالیز های اجرا شده ورودی های عرصه میدان شهدا جهت ممانعت از تردد موتورسیکلت ها و امکان عبور ویلچر و کالسکه به تجیزات مخصوص مجهز می گردد که تا حدود زیادی به حل مسائل موجود یاری خواهد نمود؛ در این راستا اولین سامانه در ورودی عرصه از سمت خیابان توحید نصب شده است و پس از طی دوره آزمایشی در سایر نقاط لازم نیز نصب خواهد شد.

سمیعی اعلام کرد: در حال حاضر هشت ورودی به عرصه میدان شهدا برای تردد عابرین پیاده و ویلچر در نظر گرفته شده است و امیدواریم با فعالیت های صورت گرفته مشکل تردد موتورسیکلت ها در این محدوده رفع گردد.

خبرنگاران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1401 بروزرسانی: 20 مهر 1401 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2180

به "محدودیت تردد موتورسیکلت ها در عرصه میدان شهدای مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت تردد موتورسیکلت ها در عرصه میدان شهدای مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید