مردم مجاهدت های ارتشیان را فراموش نمی نمایند

به گزارش تور تایلند، استاندار قزوین گفت: ارتش جمهوری اسلامی امروز در عرصه دفاع از مرزها، شرف و ناموس کشور افتخار آفریده است و مردم مجاهدت این غیور مردان را فراموش نخواهند کرد.

مردم مجاهدت های ارتشیان را فراموش نمی نمایند

به گزارش خبرنگاران قزوین ، راهنمایی الله جمالی پور، استاندار قزوین در مراسم رژه یگان های لشگر 16 زرهی قزوین با بیان اینکه ارتش نام خود را در ذهن مردم جاودانه نموده است، اضافه نمود: امروز ارتش جمهوری اسلامی با استقرار در مرز های کشور قدرت خود را به رخ دشمنان کشیده است و ملت عظیم ایران نیز قدر شناس خدمات آن ها هستند.

وی یادآورشد: ملت شریف ایران مجاهدت غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی را در صیانت از خاک و دستاورد های انقلاب اسلامی در طول سال های دفاع مقدس هرگز فراموش نخواهند کرد.

جمالی پور اضافه نمود: ارتش در خدمت به مردم و انقلاب با تعهد و پایبندی به شعار ارتش فدای ملت و در راه استقلال، عزت، امنیت و اقتدار کشور با تقدیم ده ها هزار شهید، جانباز و آزاده، کارنامه درخشان و ستودنی دارد و بی شک مجاهدت های ارتش موجب افتخار ملت است.

استاندار قزوین گفت: امروز به برکت وجود ارتش قهرمان، سپاه و نیروی انتظامی، ایران اسلامی بعنوان امن ترین کشور، به رغم همه توطئه های دشمنان و اقدامات ناجوانمردانه ای که آنان با حرکات ایزایی خود در مرز های ما انجام می دهند، شناخته شده است.

وی اضافه نمود: امروز ارتش جمهوری اسلامی در حین حفاظت و تأمین امنیت مرز های کشور و نیز دفاع از حریم اهل بیت (ع) در عملیات های امدادرسانی و کمک مردم در حوادث طبیعی از جمله حادثه سیل و سازندگی مناطق محروم در خط مقدم خدمت به کشور و مردم عزیز واقع شده است و مردم خدمات و کوشش های مجدانه ارتش را هرگز فراموش نخواهند کرد.

به گفته جمالی پور امروز هم این نیروی پرصلابت در سنگر مقابله با ویروس کرونا با تمام توان در کنار مردم برای محافظت از جان ملت، با اراده و مصمم و با عرضه تمام امکانات و توان خود در میدان حضوری ستودنی دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1633

به "مردم مجاهدت های ارتشیان را فراموش نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم مجاهدت های ارتشیان را فراموش نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید