درباره معبد وات اومانگ (Wat Umong) چیانگ مای بیشتر بدانیم

به گزارش تور تایلند، دیدار از معبد وات اومانگ (Wat Umong) چیانگ مای را در سفر به تایلند توصیه میکنیم این معبد قرن سیزدهمی از معماری شگفت انگیزی برخوردار است که هر کسی را مجذوب خود مینماید.

درباره معبد وات اومانگ (Wat Umong) چیانگ مای بیشتر بدانیم

معبد Wat Umong در سال 1297 بعد از میلاد، توسط پادشاه Manglai احداث شده است. این سازه ساختار معماری شگفت انگیز و پیچیده‌ای دارد که می‌توان به گنبد بزرگ و مارپیچ‌هایی همچون تونل اشاره نمود. نقاشی‌های موجود در دیوار‌های این مکان مربوط به قرن سیزدهم می‌باشد. فضای سبز موجود در بخش خارجی معبد نیز بسیار زیبا میباشد و گردشگران را به سمت خود جلب می‌نماید.

در معبد Wat Umong چیانگ مای نسخه‌ای مشابه از Ashoka Pillar قرار گرفته که بسیار تحسین برانگیز می‌باشد و یادگاری از خاندان Lanna به حساب می‌آید.

یکی دیگر از دلایلی که باعث جذابیت این معبد است، قرارگرفتن آن درون یک تپه بزرگ میباشد که کوه Suthep نامیده می‌شود. راهبانی که در این معبد ساکن هستند، در زمان غروب آفتاب به گوزن‌های وحشی، ماهی‌ها و لاک‌پشت‌های موجود در منطقه غذا می‌دهند. در معبد Wat Umong یک گالری از مجسمه‌های باستانی بودا قرار دارد که در این بین می‌توان به مجسمه Bodhisatva اشاره کرد. در حقیقت معبد Wat Umong مجموعه‌ای باشکوه از آثار و کتاب‌های مقدس تاریخی میباشد.

  • آدرس: تایلند، چیانگ مای، منطقه Muang، محله Suthep
  • ساعات بازدید: دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 5 صبح تا 8 بعد از ظهر
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 246

به "درباره معبد وات اومانگ (Wat Umong) چیانگ مای بیشتر بدانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درباره معبد وات اومانگ (Wat Umong) چیانگ مای بیشتر بدانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید