معرفی هتل 3 ستاره سانووا در هو شی مین ویتنام

به گزارش تور تایلند، هتل سانووا هو شی مین سایگون | Sanouva Saigon Hotel

در این هتل، شما جایی اقامت دارید که درست در مرکز شهر هو شی مین ویتنام است. این اقامتگاه 2 ستاره، به صرفه، مدرن و با امکانات بسیار خوبی در خدمت شما است و از پارک تائو دان، میدان سایگون و کاخ استقلال تنها 10 دقیقه فاصله دارد، آن هم اگر پیاده بروید. در ادامه با خبرنگاران باشید تا هتل سانووا هو شی مین Sanouva Saigon Hotel را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی آن و فاصله هتل تا جاذبه های مختلف شهر هو شی مین بیان کنیم.

معرفی هتل 3 ستاره سانووا در هو شی مین ویتنام

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

خدمات رفاهی هتل سانووا هو شی مین

بخش پذیرش هتل خدمات متفاوتی را برای شما فراهم نموده و امکان تبدیل ارز خواهید داشت. یک راهنمای گردشگی جوابگوی شماست و کارمندان میز پذیرش 24 ساعته کار می نمایند. پارکینگ هتل رایگان و بدون احتیاج به رزرو قبلی است و ترانسفر فرودگاهی با هزینه مجزایی برایتان انجام می گردد. امکانات مخصوص افراد ناتوان و کم توان در این هتل تدارک دیده شده است. بخش مجزایی برای سیگار کشیدن وجود دارد و کشیدن سیگار در دیگر محوطه ها ممنوع خواهد بود.

مغازه سوغاتی، آرایشگاه، آسانسور و اینترنت رایگان از دیگر امکانات هتل است. امکانات کاری هتل شامل دستگاه ارسال فکس، کافی نت و اتاق هایی برای برگزاری کنفرانس است. یک مغازه خوراکی کوچک نیز در هتل وجود دارد. سرویس های شست و شوی هتل، از جمله اتوکشی و خشکشویی با هزینه مجزایی صورت می گیرند.

کارکنان هتل به زبان های ویتنامی و انگیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل سانووا هو شی مین

در داخل هتل یک باشگاه بدنسازی وجود دارد که می توانید در روز از آن استفاده و ورزش کنید. رستوران موجود در هتل به نام سانووا، غذاهای بین المللی سرو می نماید و برای تمام وعده ها، آماده پذیرایی از شماست. صبحانه در اینجا به صورت بوفه باز سرو می گردد و اگر روی اتاقتان حساب نشده باشد، هزینه مجزایی باید برای آن پرداخت نمایید.

امکانات اتاق های هتل

در اتاق های این هتل، تهویه مطبوع دیده می گردد و نظافت، هر روز انجام می گیرد. خوراکی های موجود هزینه مجزایی دارند و بطری های آب رایگان هستند. همچنین یک کتری برقی برای شما قرار داده شده است. اینترنت رایگان بیسیم و کابلی از امکانات اتاق ها هستند و یک میز کار و تلویزیون نیز موجود است. سرویس پذیرایی در این هتل در ساعات محدودی صورت می گیرد و اگر احتیاج به اتو داشتید، کافی است با پذیرش تماس گرفته تا یک اتو و میز اتو برایتان بیاورند.

پرده های اتاق ضخیم هستند، تخت نوزاد رایگان است و لوازم گوناگون بهداشتی-آرایشی مانند صابون، شامپو، سشوار و حوله در سرویس حمام وجود دارد. از دیگر لوازم می توان به دمپایی، کمد، تلفن و گاوصندوق اشاره نمود.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق سانووا دولوکس: 29 متر مربع هستند که یک تخت دو نفره کینگ در آن ها وجود دارد.
  • اتاق پریمیوم دولوکس دبل: این اتاق ها یک تخت دو نفره کویین دارند و متراژ آن ها 24 متر مربع است.
  • اتاق دولوکس دبل: 24 مترمربع، مساحت دارند و یک تخت دونفره کویین در آن ها موجود است.
  • اتاق پریمیوم دولوکس تویین: این اتاق ها دو تخت تک نفره دارند و مساحت آن ها، 27 متر مربع است.
  • اتاق اکسکیوتیو: این سوییت ها 40 متری هستند و یک تخت دونفره کینگ دارند.

فاصله هتل تا جاذبه های هو شی مین

  • پارک تائو دان: این پارک حدودا 400 متر تا هتل فاصله دارد که با 6 دقیقه پیاده روی به آن، دسترسی پیدا خواهید کرد.
  • کاخ اتحاد مجدد: مسافت این کاخ تا شما 400 متر است که با 8 دقیقه پیاده روی به آن جا خواهید رسید. تاکسی شما را 9 دقیقه ای می رساند.
  • تئاتر گلدن دراگون واتر پاپت: این سالن نمایش تا شما 300 متر فاصله دارد با 10 دقیقه پیاده روی آن را خواهید دید. تاکسی شما را 10 دقیقه ای می رساند.
  • مرکز خرید تاکاشیمایا: 500 متر مسافت آن را می توانید با 10 دقیقه پیاده روی طی کنید. تاکسی 5 دقیقه ای می رسد.
  • موزه شهر هو شی مین: این موزه از شما 500 متر دورتر است که پیاده روی تا آن جا 15 دقیقه طول می کشد. با تاکسی 10 دقیقه ای می رسید.
  • موزه هنرهای زیبا: تا این موزه هیجان انگیز 500 متر فاصله دارید که می توانید 10 دقیقه پیاده روی کنید. تاکسی شما را 7 دقیقه ای می رساند.
  • تالار شهر هو شی مین: این تالار تنها 700 متر از شما دورتر است که با 10 دقیقه پیاده روی آن را خواهید دید. تاکسی هم 8 دقیقه ای شما را می رساند.
  • میدان یونیون: تا شما 700 متر فاصله دارد که پیاده 10 دقیقه و با تاکسی 5 دقیقه ای می رسید.
  • کلیسای نوتردام: 800 تا هتل سانووا هو شی مین فاصله دارد که با تاکسی 10 دقیقه، پیاده 12 دقیقه و با اتوبوس 20 دقیقه بعد خواهید رسید.
  • موزه باقیمانده های جنگ: تا این موزه 800 متر فاصله دارید که با اتوبوس 23 دقیقه و با تاکسی 10 دقیقه ای می رسید. اگر بخواهید پیاده بروید، 15 دقیقه در راه خواهید بود.
  • مرکز خرید وینکوم: از شما 800 متر فاصله دارد. تاکسی شما را 30 دقیقه ای و قطار شهری بین 35 تا 45 دقیقه ای بسته به خطی که انتخاب می کنید، می رساند.
  • پارکسون: تا شما 800 متر فاصله دارد که با اتوبوس 35 دقیقه ای می رسید. تاکسی هم شما را 5 دقیقه بعد می رساند. اگر پیاده بروید، 11 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه بین المللی تان سون نات: 7 کیلومتر از شما دورتر می باشد که با تاکسی باید 30 دقیقه را در نظر بگیرید. اگر با اتوبوس بروید، 1 ساعت بعد می رسید.

موقعیت هتل سانووا هو شی مین

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ویتنام، هو شی مین، منطقه 1، لی تو ترونگ

177 Ly Tu Trong, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 571

به "معرفی هتل 3 ستاره سانووا در هو شی مین ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره سانووا در هو شی مین ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید