مقاله: راهنمای سفر به میکونوس در یونان برای کوله پشتی گردها

به گزارش تور تایلند، غروب آفتاب را کنار آسیاب های بادی تماشا کنید: آسیاب های بادی اطراف میکونوس سمبل جزیره هستند و اتفاقا محبوب ترین مکان ها برای تماشای غروب آفتاب. اگر قصد رفتن دارید انتظار شلوغی را داشته باشید. بهتر است کمی زودتر حرکت کنید تا بتوانید جای خوبی را بگیرید.

مقاله: راهنمای سفر به میکونوس در یونان برای کوله پشتی گردها

در شهر نمانید. قیمت اقامتگاه ها در شهر در بالاترین سطحشان هستند و هر چه از شهر دورتر شوید قیمتها پایین تر می آیند. سیستم حمل و نقل اتوبوسی خوبی برای رساندن شما به شهر و بردن شما از شهر وجود دارد.

قیمت خوابگاه ها در میکونوس: در ساحل Paradise می توانید خوابگاه های ارزان با قیمت 15 یورو برای هر شب پیدا کنید. با این حال بیشتر خوابگاه ها در میکونوس آن چنان ارزان نیستند و حدود 30 یورو برای هر شب هزینه دارند.

قیمت هتل های ارزان قیمت در میکونوس: قیمت هتل های ارزان (که در میکونوس کم پیدا می شوند) از حدود 80 یورو برای یک اتاق دو تخته شروع می شوند. در فصل های خلوت سال، قیمت ها می تواند تا 40 دلار برای اتاق دو تخته (B&B) پایین بیاید.

از Panagia Paraportiani دیدن کنید: در قسمت غربی و قدیمی شهر میکونوس این کلیسای روم شرقی قرار گرفته است، کلیسایی که قدمتش به سال 1425 بر می گردد. بیش از 400 کلیسا در میکونوس وجود دارد ولی این یکی تماشایی ترین آن هاست.

منبع مقاله: راهنمای سفر به میکونوس در یونان برای کوله پشتی گردها

انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1966

به "مقاله: راهنمای سفر به میکونوس در یونان برای کوله پشتی گردها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: راهنمای سفر به میکونوس در یونان برای کوله پشتی گردها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید