نمایشگاه کسب و کار وسیع است، اما عمیق نیست

به گزارش تور تایلند، رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: وجود متولی برای کسب و کارهای نوین باعث می گردد تا نمایشگاه کسب و کار کارآمدتر پیش رود.

نمایشگاه کسب و کار وسیع است، اما عمیق نیست

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، مصطفی نباتی نژاد رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان در مورد اهمیت و لزوم برپایی نمایشگاه کسب و کار، گفت: نمایشگاه ها لبه تعامل کسب و کارها و در دوران پساکرونا زمینه ساز باز شدن مجدد پنجره های کسب و کارها خواهد بود، کسب و کارها می توانند با حضور در نمایشگاه ها خود را معرفی نمایند.

وی با بیان اینکه فعالیت شرکت نمایشگاه ها به عنوان یک تسهیلگر برای کسب و کارها است، گفت: نمایشگاه ها فضا و فرصتی مناسبی را برای کسب و کارها فراهم می نماید، ضروری است کسب و کارهای حرفه ای و کیفی در نمایشگاه ها حضور یابند تا بتوانند آگاهی لازم درباره جزئیات فعالیت خود را به متقاضیان آن حرفه ارائه دهند، البته ضروری است افراد نیز اطلاعات کافی درباره برگزاری نمایشگاه داشته باشند تا ترغیب شوند و در نمایشگاه ها حضور داشته باشند.

رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: احتیاج است مدیریت تازه در شرکت نمایشگاه ها به دلیل لزوم تعاملات بین المللی که وجود دارد، حضور خود را تنها به اصفهان محدود نکند و با ذی نفعان محوری نمایشگاه در بخش خصوصی اتاق فکرهای منسجمی را تعریف کند.

نباتی نژاد با اشاره به اینکه چالش هایی با بعضی از صاحبان کسب و کار وجود دارد که با تعامل حل خواهد شد، گفت: اگر اتاق های فکر مدون و منسجمی با حضور ذی نفعان تشکیل گردد، اتفاقات خوبی رخ می دهد، چرا که قطعاً کسب و کارها با جزئیات و ویژگی های آن کسب و کار آشنایی بیشتری دارند و ممکن است ایده ها و راهکارهای مؤثر و بهتری را ارائه دهند و مسئولان ذی ربط تسهیلگر دیدگاه های آنها باشند، در این صورت حدود 80 درصد موضوع حل می گردد.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه کسب و کار وسیع است، اما هنوز عمیق نیست، گفت: تخصص هایی که در نمایشگاه حضور یافته اند، بسیار پراکنده و مواردی که در نمایشگاه تبلیغات شده بسیار متنوع است؛ دلیل این اتفاق نیز عدم وجود متولی برای کسب و کارهای نوین است و اگر یک متولی معین وجود داشته باشد، این راستا کارآمدتر پیش خواهد رفت و شاهد نتایج موثرتری هم خواهیم بود.

رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توصیه می گردد که مدیریت شرکت نمایشگاه ها ارزیابی های 360 درجه ای انجام دهد، به این معنا که دیدگاه های غرفه داران و مشتری ها آنالیز گردد، البته نمایشگاه باید به طور هدفمند در این زمینه عمل کند، زیرا این اقدام در رونق نمایشگاه تأثیرگذار است.

منبع:ایمنا

ص

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1973

به "نمایشگاه کسب و کار وسیع است، اما عمیق نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه کسب و کار وسیع است، اما عمیق نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید