نگهداری و سرویس ساختمان را به حرفه ای ها بسپارید

به گزارش تور تایلند، مجموعه خدمات سرویس و نگهداری ساختمانی آس یک مجموعه کاربردی برای ساختمان و ساکنان آن محسوب می گردد که شما عزیزان می توانید قیمت خدمات را به صورت آنلاین در سایت مشاهده کنید.

نگهداری و سرویس ساختمان را به حرفه ای ها بسپارید

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

ما در مجموعه سرویس و نگهداری ساختمانی آس با جمع آوری بهترین متخصصین سعی داریم کلیه احتیاج های یک مدیر ساختمان را در قالب یک مجموعه برآورده سازیم تا از دغدغه مدیر ساختمان جهت هماهنگی با اشخاص و شرکت های مختلف بکاهیم و با تضمین صد در صدی رضایت مشتری و با جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه، رفاه حال شما عزیزان را فراهم نماییم. تمام کوشش ما بر این است که بهترین خدمات در بالاترین کیفیت و کمترین هزینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

این شرکت تمامی خدمات سرویس و نگهداری ساختمان را به صورت یک جا و تخصصی به سازندگان، مالکین و مدیران ساختمان ارائه داده و احتیاج آن ها را از ارتباط با اشخاص و شرکت های گوناگون برطرف می نماید.

نقطه قوت مجموعه آس شفافیت در قیمت دهی برای مشتریان گرامیست که فارغ از منطقه و متراژ آپارتمان تمامی یوزر های سایت می توانند با مراجعه به سایت با وارد کردن مشخصات ساختمان خود قیمت تمامی خدمات را به صورت آنلاین و بدون احتیاج به تماس استعلام نمایند.

نماشویی ساختمان

قطعا در خصوص اهمیت نظافت نمای داخلی محل کار خود اطلاع دارید! اما در خصوص نمای بیرونی محیط کارتان چه طور؟! نمای خارجی محل کار شما اولین چیزی است که بازدید نمایندگان می بینند، از این رو بسیار حائز اهمیت است تا هر کاری که می توانید انجام دهید و این قسمت از ساختمان محیط کارتان را همیشه تمیز نگه دارید.

نماشویی ساختمان چیست؟

به طور خلاصه، نماشویی ساختمان فرآیند تمیز کردن نمای خارجی ساختمان از هر گونه آلودگی، دوده، لکه و آلاینده می باشد. نمای خارجی معمولا قسمت جلویی ساختمان (ورودی ساختمان) است. بعضی از محبوب ترین مصالح مورد استفاده برای نمای ساختمان شامل شیشه، سنگ و چوب بوده و البته بعضی برای نمای خارجی از فلزاتی همچون استیل ضد زنگ و یا آلومینیوم استفاده می نمایند. نماشویی منظم ساختمان هایی با نمای فلزی، صدماتی را که عوامل ارگانیک می توانند در آن ها ایجاد نمایند را به حداقل رسانده و باعث می شود خانه یا ساختمان محیط کار شما برای مدت زمان طولانی تری بهتر به نظر برسد.

شرکت خدماتی آس برای اولین بار در ایران برای محکم کردن سنگ های نما از دریل های بدون ضربه استفاده می نماید. ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که تفاوت دریل هیلتی با دریل معمولی بدون ضربه چیست؟

دریل هیلتی با ضربه های محکمی که به سطوح سنگ وارد می نماید باعث تخریب ساختار آن شده و در پشت سنگ سوراخ عظیمی ایجاد می نماید. اما دریل معمولی تنها با چرخش مته سوراخی ایجاد می نماید که به سنگ هیچ آسیبی نمی رساند و باعث افزایش طول عمر آن می شود. بعد از اتمام عمل سوراخ کردن از پیچ های گالوانیزه ضد زنگ و رولپلاک های ساخته شده از مواد درجه یک استفاده شده تا به مرور زمان کیفیت خود را از دست ندهد؛ و در آخر برای مخفی کردن پیچ ها از چسب های مخصوص در جهت آب بندی و استفاده از رنگ در بتونه استفاده می شود. در صورت احتیاج انجام بندکشی برای جلوگیری از فرسایش و نفوذ آب باران و برف به بستر نمای سنگی و سطوح سرامیک صورت می پذیرد.

پس می توانیم این نتیجه را بگیریم که اگر نمای ساختمان شما حساس بوده و کیفیت بالایی را مد نظر دارید از دریل معمولی و در غیر این صورت با در نظر دریافت نمای ساختمان و حفظ ایمنی ساکنین می توانید با اعمال 20% کاهش هزینه ها به قیمت فوق از دریل چکشی در پیچ و رولپلاک نمای ساختمان خود استفاده نمایید.

مجموعه آس مفتخر است با به کارگیری نیرو های ماهر این خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد. گفتنی است کلیه نیرو ها دارای بیمه کامل پوششی حوادث می باشند و بر اساس قرار داد کلیه مسئولیت های کارفرما برعهده گروه پیمانکاری می باشد و ما همیشه آماده پشتیبانی و ضمانت خدماتمان هستیم.

اجرای نانو بعد از شستشوی نمای ساختمان

بهترین روش جهت تثبیت زیبایی و پاکیزگی نمای ساختمان استفاده از مواد نانو می باشد. پس از اتمام نماشویی ساختمان، استفاده از مواد نانو می تواند سطح بیرونی ساختمان را در برابر عوامل فرسایشی و باران های اسیدی و جرم و کثیفی محافظت نماید. نانو کاملا بی رنگ می باشد و هیچگونه تغییری در سطح ایجاد نمی نماید. استفاده از مواد نانو برای شیشه ها بسیار مهم می باشد، زیرا موجب جلوگیری از لکه های ناشی از باران و گرد و غبار می شود.

پیچ و رولپلاک نما

پیچ و رولپلاک نما توجه به جنس سنگ نما، ابعاد سنگ و چگونگی فرآوری سنگ نما، نوع کارگزاری سنگ و همچنین روش اجرای پیچ رولپلاک نمای ساختمان و مهترین مسئله، جنس دیوار که سنگ بر روی آن قرار گرفته و نوع مصالح مصرفی متفاوت می باشد و هر کدام از این موارد اشاره شده کاملا در نرخ و قیمت کار در ارتفاع متفاوت می باشد.

عدم توجه به نمای ساختمان ها و فرسایش سنگ نما ها باعث زشت شدن ظاهر ساختمان ها و فضای شهرمان می شود. دلایل زیادی همچون جنس نامرغوب مصالح ساختمانی، باران های اسیدی و آلودگی هوا منجر به کاهش طول عمر مفید سنگ نما ها می شود. بهترین راه پیشگیری از این آسیب ها، پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان است.

رایج ترین علل سقوط سنگ نمای ساختمان ها

  • به دلیل شرایط آب و هوایی (افزایش باران های اسیدی بر روی سنگ ها)
  • باران های اسیدی باعث ایجاد شکاف بر روی سنگ ها شده و اثرات رسوبی بر روی سنگ ایجاد می نماید (نفوذ آب باران به داخل سنگ ها آغاز فرایند فرسایش ناشی از آب و هوا است که باعث ترک خوردگی و جداشدن سنگ ها از روی سیمان می شود.).
  • استفاده از ماسه خاکی برای ملات
  • بندکشی نامناسب
  • نشست ساختمان
  • اسکوپ نکردن سنگ نما

انواع پیچ های مناسب پیچ و رولپلاک نما

  • پیچ استیل جهت پیچ و رولپلاک سنگ نما: پیچ های استیل از بهترین نوع پیچ ها محسوب می شوند و مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و خوردگی دارند.
  • پیچ های فولادی: بعد از پیچ های استیل بهترین پیچ برای اجرا در نمای ساختمان بوده و از فولاد درجه یک و گالوانیزه ساخته شده اند. همچنین دارای رزوه های مناسب هستند.
  • پیچ های گالوانیزه: این پیچ ها از آهن ساخته شده و روکش گالوانیزه دارند. همچنین قیمت بسیار پایین تری نسبت به پیچ های فولادی دارند.

روش نصب سنگ نما شرکت آس

  • محاسبه اندازه سنگ های افتاده و معیوب جهت تهیه سنگ جایگزین
  • برشکاری و اندازه کردن سنگ ها با مینی فرز
  • سوراخ کاری سنگ ها بر روی زمین
  • پاکسازی محل قرار دریافت سنگ بر روی نما
  • چسب زدن پشت سنگ (با استفاده از چسب سنگ) و پیچ و رولپلاک نما
  • پوشاندن کلیه پیچ های استفاده شده در نصب سنگ ها با بتونه همرنگ سنگ جهت مخفی کردن محل پیچ و رولپلاک سنگ نما
  • استفاده از چسب های ضد زلزله برای چسباندن سنگ هایی با عرض کم که امکان پیچ و رولپلاک کردن آن ها وجود ندارد.
  • بند کشی سنگ های نصب شده با ملات همرنگ جهت جلوگیری از ورود آب

مهمترین نکته در زمینه استحکام نما، انتخاب و استفاده مصالح و متریال مناسب می باشد. اغلب سنگ های مورد استفاده در ایران (تراورتن، گرانیت) عمدتا دارای ضخامت 1.6 الی 1.9 سانتیمتر می باشد. حداقل عمق گیرایی پیچ برای این سنگ ها جهت مهار مناسب 4 سانتیمتر است. به طور مثال استفاده از پیچ 5 سانتیمتری برای مهار سنگ جهت پیچ و رولپلاک نما مناسب نمی باشد. به شکل ساده تر باید گفت حداقل طول پیچ مورد استفاده باید 5.8 الی 6 سانتیمتر باشد.

طراحی دکوراسیون

طراحی دکوراسیون داخلی به هنر و دانش ایجاد فضای داخلی دلپذیرتر و کاربردی تر برای ساکنان آن محیط اشاره دارد. گاهی اوقات فضای بیرون ساختمان جز دکوراسیون داخلی محسوب می شود، اما این واژه صرفا به طراحی دکوراسیون داخلی مربوط است. طراحان دکوراسیون داخلی با طراحی مجدد تمامی قسمت های منزل شما، به بازسازی کامل آن و استفاده از بیشترین فضای ممکن یاری می نمایند.

عناصر کلیدی در طراحی دکوراسیون داخلی

اولین قدم در دکوراسیون منزل، انتخاب سبکی متناسب با فصای داخلی منزل شما است. این کار باعث ترویج اصول طراحی (یکپارچگی و هارمونی) و در نظر دریافت یک تم کلی برای منزل می شود. حتی می توانید از طراحان بخواهید سبک های خاصی همچون سبک فرانسوی، توسکان، سلطنتی و یا مدرن برای منزل شما طراحی نمایند. تعادل (توزیع وزن بینایی در یک اتاق) یک اصل دیگر است. این کار را می توان به صورت متقارن و غیر متقارن انجام داد. در هر اتاق باید یک کانون وجود داشته باشد.

به عنوان مثال در یک اتاق نشیمن کانون می تواند شومینه یا یک اثر هنری باشد. کنتراست و تنوع باعث جذابیت بصری یک اتاق می شود.

رنگ

انتخاب پالت رنگی، بخش اساسی در طراحی داخلی است. در حالی که می توانید در هر اتاق از یک سبک و رنگ متفاوت بهره ببرید، اغلب هدف شما این است که کل خانه را به هم وصل کنید. باید رنگ های مناسبی برای اتاق های کوچک و همچنین رنگ ها و الگو های مناسبی برای اتاق های عظیم در نظر بگیرید.

بهترین راه در طراحی دکوراسیون خانه ها استفاده از چند رنگ مکمل در محیط خانه است تا مواردی همچون عدم تکرار و در پی آن خستگی روحی به سراغ شما و اعضای خانوادتان نیاید.

رنگ های شاد برای اتاق و محل حضور بچه ها باعث رشد و افزایش فعالیت های ذهنی آن ها می شود و شادی درونی برایشان ایجاد می نماید.

ریتم

هدف از ریتم در طراحی دکوراسیون، حرکت چشم شما در داخل اتاق است. به عنوان مثال، می توانید با استفاده از رنگی در بالش ریتم ایجاد کنید و آن را در یک نقاشی انتخاب نموده و دوباره آن را در یک فرش تکرار کنید. این تکرار ها باعث حرکت چشم شما در آن اتاق می شوند.

تعادل

تعادل یکی از باید های طراحی داخلی است که درک اطلاعات محیط را برایمان آسان و بدون دردسر می نماید تا در آن احساس آرامش داشته باشیم؛ بنابراین در قدم بعدی، تعادل را باید در چیدمان اثاثیه و مبلمان و انتخاب رنگ، بافت و شکل رعایت کنید.

  • تعادل متقارن: ایجاد تعادل متقارن در فضا، که اغلب آن را در محیط های رسمی و کلاسیک مشاهده می کنیم، بسیار ساده است. برای این کار باید نقطه کانونی را به عنوان محور تقارن در نظر بگیرید و وسایل را در اندازه، شکل، بافت و رنگ کاملا یکسان در دو طرف آن محور قرار دهید. توجه داشته باشید که تعادل متقارن برای افرادی که عاشق نظم و انضباط هستند، بسیار مناسب است. اما اگر جز این دسته افراد نیستید، این نوع تعادل به مرور زمان برایتان خسته نماینده خواهد شد و جذابیتش را از دست می دهد.
  • تعادل نامتقارن: باید بدانید که نسبت به حالت قبل، تعادل نامتقارن از جذابیت و پیچیدگی بیشتری برخوردار است. در واقع در این نوع تعادل به جای استفاده عناصر کاملا مشابه، باید وزن بصری برابری در دو طرف محور تقارن ایجاد کنید.
منبع: برترین ها
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1070

به "نگهداری و سرویس ساختمان را به حرفه ای ها بسپارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگهداری و سرویس ساختمان را به حرفه ای ها بسپارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید