نیمار با این دوستان احتیاج به دشمن ندارد

به گزارش تور تایلند، پاری سن ژرمن روز های چندان خوبی را سپری نمی کند. پس از سه شکست متوالی در جام حذفی فرانسه، لیگ و لیگ قهرمانان، انتقاد های بسیاری از آن ها مطرح شد، ولی پاریسی ها هر طور که بود شنبه توانستند لیل را 4-3 شکست دهند تا کمی از بحران فاصله بگیرند.

نیمار با این دوستان احتیاج به دشمن ندارد

در حالی که تنها چند ساعت از خاتمه بازی برابر بایرن گذشته بود (شکست 0-1)، نیمار در یکی از رستوران های معروف پاریس در حالی که مشغول بازی با دوستانش بود دیده شد و این موضوع باعث خشم شدید طرفداران پی اس جی و انتقاد تند رسانه ها از این بازیکن شد.

در واکنش به انتشار این عکس که حواشی فراوانی هم داشت، کریستوف گالتیه، مربی پی اس جی، از نیمار دفاع کرد و گفت: من با نیمار صحبت کردم و به او گفتم که چه نظری دارم. او هم کاملا حق دارد که در روز تعطیلش سرگرمی کند و کاری را انجام دهد که واقعا دوست دارد.

تیری آنری، اما معتقد است که نیمار در انتخاب دوستان خود مرتکب اشتباه شده است: آن عکس را دوستان نیمار ابتدا منتشر کردند، درست است؟ با این دوستان معتقدم نیمار نیازی به دشمن ندارد.

ستاره برزیلی در بازی برابر لیل مصدوم شد و چهار هفته دور از میادین خواهد ماند. او بازی برگشت با بایرن را از دست داده است.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 2 اسفند 1401 بروزرسانی: 2 اسفند 1401 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2242

به "نیمار با این دوستان احتیاج به دشمن ندارد" امتیاز دهید

1 کاربر به "نیمار با این دوستان احتیاج به دشمن ندارد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمار با این دوستان احتیاج به دشمن ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید