طراحی ویلای کلاسیک: ورشکستگی 40 تالار و باغ تالار در مشهد و حومه

به گزارش تور تایلند، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی مشهد عنوان نمود: حداقل حدود 40 تالار از تالارها و باغ تالارهایی که در مشهد و اطراف شهر فعال و تحت پوشش اتحادیه مشهد بود، دچار ورشکستگی شده و یا مجبور به تغییر شغل شده اند.

طراحی ویلای کلاسیک: ورشکستگی 40 تالار و باغ تالار در مشهد و حومه

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای کلاسیک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

ابراهیم کاردیده حقیقی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به همین علت یکی از درخواست های ما از مسئولان این بود که تسهیلاتی برای جبران خسارت های وارد شده در اختیار تالارها قرار بگیرد اما متاسفانه تا کنون مبلغی برای این منظور برای این مجموعه ها در نظر گرفته نشده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط میهمانی ها و و مجالس نسبت به زمان پیش از کرونا با کاهش روبرو است. هم اکنون تالارها در مشهد تنها از 30 درصد ظرفیت خود استفاده نموده و 70 درصد ظرفیت آن خالی مانده است.

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی مشهد با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کنونی اضافه نمود: برگزاری مجالس و میهمانی ها حدود 70 درصد کاهش داشته و بیشتر مجالس در آخر هفته و روزهای پنجشنبه و آدینه برگزار می گردد.

کاردیده حقیقی با اشاره به برنامه های دولت برای واکسیناسیون عمومی گفت: طی یک و نیم سال گذشته اصلا مجلسی برگزار نمی شد و اگر هم مجلسی بود، در منازل و باغ های شخصی برپا می شد اما اکنون با اجرای واکسیناسیون عمومی استقبال مردم از برگزاری مجالس در تالارهای پذیرایی نسبت به یک سال گذشته بیشتر شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2042

به "طراحی ویلای کلاسیک: ورشکستگی 40 تالار و باغ تالار در مشهد و حومه" امتیاز دهید

1 کاربر به "طراحی ویلای کلاسیک: ورشکستگی 40 تالار و باغ تالار در مشهد و حومه" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلای کلاسیک: ورشکستگی 40 تالار و باغ تالار در مشهد و حومه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید