ویژگی های عمان برای ماه عسلی رویایی

به گزارش تور تایلند، به جرأت می توان گفت یکی از زیباترین رسومی که در تمام دنیا برای آغاز یک زندگی عاشقانه تقریباً فراگیر شده، رفتن به ماه عسلی رویایی و فراموش نشدنی برای زوج هاست.

ویژگی های عمان برای ماه عسلی رویایی

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

اگر شما هم در آستانه پیوندی زیبا هستید و ترتیب دادن برنامه ای مهیج برای سپری کردن ماه عسلی رویایی یکی از اولویت های شما برای این شروع باشکوه است در این مطلب همراه ما باشید تا با معرفی عمان تصورات شما را از این کشور و آن چه در انتظار شماست روشن تر کنیم.

با طبیعتی جادویی احاطه شوید.

قطعاً هیچ واقعه ای نمی تواند به اندازه ماه عسلی رویایی برای شروع یک زندگی آرام برای زوجی عاشق شیرین باشد. حال چه چیزی جذاب تر ا ز آن که برای چشیدن طعم شیرین این لحظات فوق العاده طبیعت زیبای عمان میزبان شما باشد.

طبیعت منحصر به فرد عمان نیز هنر مهمان نوازی را از ملت مهربان و فرهنگ اصیل این کشور وام گرفته و آن چه از موهبت های الهی نصیبش شده تمام و کمال در برابر گردشگران در طبق اخلاص قرار می دهد.

تنها کافیست قبل از سفر چشمان تان را ببیندید و انتظارات خود را از مقصد سفری دو نفره تصور کنید. فرقی نمی نماید دریایی بلورین و فیروز ه ای رنگ با شن زار های درخشان و سپید تصویری رسم شده از خیال پردازی های تان باشد یا گردشی دو نفره در میان کوه ها و دره های بکر و سرسبز. این سرزمین با طیف گسترد ه ای از نقاط دیدنی و جذاب از شما دعوت می نماید تا سفری ماجراجویانه را در دل طبیعت شروع نموده و از حضور خود در میان ساحل، کوه و صحرا ها بی نهایت لذت ببرید.

وجود هتل هایی شگفت انگیز در میان جنگل ها، بیابان ها و حتی بالای کوه ها تجاربی استثنایی را نیز چاشنی ماه عسل رویایی تان خواهد نمود.

عمان جایی برای خلوتی دو نفره

اگرچه عمان طی سال های اخیر رشدی چشم گیر در زمینه گردشگری داشته و به عنوان مقصدی رویایی با جاذبه های فراوان در میان گردشگران شناخته می گردد، با این حال هنوز هم یکی از آرام ترین کشور های عربی به شمار می رود. مردم خون گرم و مهمان نواز عمان در کنار رفتاری محبت آمیز و صمیمی، خود را به دیگران تحمیل ننموده و در کمال احترام با حفظ حریم خصوصی با گردشگران رفتار می نمایند. اما همچنان مطمئن باشید حضور همسایه ای مهربان و دلسوز، در زمان احتیاج راهنما و کمک خوبی برای شما خواهد نمود.

فرقی نمی نماید شما بالای کوهی سرسبز را برای اقامت انتخاب کنید یا ساحلی با شن زار های طلایی، دهکد ه ای آرام و یا حتی شهری بزرگ و مدرن، عمان آرامشی وصف نشدنی را در هر گوشه از سرزمین خود به گردشگران ارائه می دهد.

چالش های شگفت انگیز در سفری ماجراجویانه

تجربه فعالیت هایی مهیج و استثنائی در کنار معشوقه تان می تواند روز هایی به یادماندنی برای شما رقم بزند. سپری کردن شبی فوق العاده در کمپی صحرایی یا پیاده روی و صخره نوردی در میان کوه ها و هم چنین غواصی و موج سواری در دل آب های نیل گون، همه چیز را برای ثبث خاطرات شیرین ماه عسل رویایی تان فراهم می نمایند. شما می توانید برنامه ای فوق العاده ترتیب دهید و با تجربه هایی متفاوت در میان کوه های الحجر یا صلاله و وادی های منحصر به فرد منطقه الشرقیه، خود و شریک زندگی تان را به چالشی جذاب دعوت کنید.

سفری اکتشافی در میان فرهنگ و میراثی باستانی

هر گوشه از عمان اثری هنری و جاودانه از میراث کهن و فرهنگی اصیل و فوق العاده را در معرض نمایش قرار می دهد. در میان کوچه های این سرزمین قدم بردارید، در میان آثار معماری باشکوه با عطر کندر مدهوش شوید و با چند عکس دو نفره جذاب خاطرات خود را مستند کنید. از خرید کندر، سوغاتی ارزشمند این کشور غافل نشوید. در آینده بوی کندر در لحظاتی که عکس های این سفر رویایی را تماشا خواهید کرد تمام لحظات این خاطرات خوش را برا تان بازسازی می نماید.

بازدید از قلعه ها، کاخ ها، موز ه ها و شهر های قدیمی و باستانی عمان را از دست ندهید. این جاذبه های تاریخی قطعاً درواز ه ای جادویی را برای سفر در زمان به روی شما خواهند گگردد.

با سفر به عمان امنیت خود را تضمین کنید.

عمان یکی از امن ترین کشور های حوزه خلیج فارس است. بابت هر پیشامد یا اتفاقی در سفر تان به عمان هیچ نگرانی به خود راه ندهید. چرا که پلیس عمان همواره برای کمک رسانی و هدایت هوشیار و حاضر است و از همه مهم تر مردم عمان نیز همواره مراقب گردشگران هستند تا از امنیت آنان اطمینان حاصل نمایند.

تا می توانید از سپری کردن لحظات خوش در این کشور آرام لذت ببرید. هر قدر که می خواهید تفریح کنید و بدون هیچ نگرانی در پی کشف مکان هایی جدید باشید. این جا همواره دستی برای برای هدایت و کمک دریافت در اطراف خود خواهید یافت.

منبع: ddsafar
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 859

به "ویژگی های عمان برای ماه عسلی رویایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های عمان برای ماه عسلی رویایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید