پاشنه آشیل استقلال لنگ می زند

به گزارش تور تایلند، تهران (پانا) - سرمربی جوان استقلال در 4 بازی آخر نتوانسته تیمش را با 3 امتیاز از زمین خارج کند، اتفاقی که ممکن است با ناکامی در دربی این تیم را وارد بحرانی بزرگ کند.

پاشنه آشیل استقلال لنگ می زند

استقلال که فصل را با خریدهای کهکشانی خود خوب شروع نموده بود و طرفدارانش امیدوار به انتها دوران یک دهه دوری از جام بودند، در هفته های اخیر با شرایط خوبی روبرو نشده و چهار تساوی متوالی به ترتیب مقابل تیم های فجر سپاسی شیراز، نساجی قائمشهر، گل گهر سیرجان و در نهایت صنعت نفت آبادان باعث شد تا این تیم وارد بحران نتیجه گیری گردد و در آستانه دربی تهران حاشیه سراغ این تیم برود و طرفداران نگران نتیجه بزرگترین بازی نیم فصل اول استقلال شوند.

علاوه بر بحران نتیجه گیری که استقلال در آن اسیر شده است و دربی می تواند این بحران را تشدید کند، فرهاد مجیدی نگرانی های بزرگی برای این بازی دارد که شاید این روزها فکر او را درگیر نموده باشد و بدنبال راه حلی برای این مشکل برود. نگرانی هایی که اینبار از بعد حاشیه ای نیست بلکه به صورت مستقیم بُعد فنی استقلال را هدف گرفته است.

آبی های شهر تهران که به جای مهدی قایدی و شیخ دیاباته دو بازیکن خارجی به نام های آرتور یامگا و رودی ژستد و یک ستاره پا به سن گذاشته داخلی به نام امین قاسمی نژاد را در فصل جابجایی تابستانی جذب کردند، هنوز نتوانسته اند به جواب مطلوبی از این خریدها برسند، به گونه ای که از انبوه موقعیت های ایجاد شده در ملاقات با صنعت نفت تنها یک توپ وارد دروازه شد.

در این بین هر چند یامگا در اولین بازی هایش نمایش خوبی مقابل حریفان استقلال داشت و سه بار هم برای تیمش گلزنی کرد اما در هفته های اول این بازیکن برای رقبا ناشناس بود و حالا با آنالیزهایی که انجام شده جهت حرکتی او به وسیله تیم ها مسدود می گردد. از سمت دیگر ژستد که به نظر می رسید امید اول خط حمله استقلال باشد هم عملکرد ضعیفی داشته و تا به اینجای کار طرفداران استقلال را ناامید نموده است و این روزها درگیری بزرگ فرهاد مجیدی درباره خط حمله استقلال همین موضوع است.

اما فاز دوم و البته مهم تر استقلال برای نگرانی، در خط دفاع است، جایی که به آمدن روزبه چشمی ستاره هایش بیشتر شده اما همچنان مشکل دارد. تیمی که در هفته های اول گل نمی خورد دو هفته متوالی از روی ضربات ایستگاهی ضعیف نشان داده است و اگر فرهاد مجیدی نتواند این مشکل را حل نماید، با توجه به قدرت سانتر بالای پرسپولیسی ها و استفاده از سرزن هایی مانند مهدی عبدی و عیسی آل کثیر برای آبی های مرکز مشکل ایجاد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1947

به "پاشنه آشیل استقلال لنگ می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشنه آشیل استقلال لنگ می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید