پرونده تخلف اقتصادی سیتی به اتاق صدور حکم یوفا ارجاع داده شد

به گزارش تور تایلند، تهران- خبرنگاران- براساس اعلام اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) پرونده تخلفات بازی جوانمردانه اقتصادی باشگاه منچسترسیتی برای رسیدگی و رای نهایی به یک شعبه قضایی مستقل ارجاع داده شد.

پرونده تخلف اقتصادی سیتی به اتاق صدور حکم یوفا ارجاع داده شد

خبرگزاری رویترز روز پنجشنبه نوشت: بدنبال گزارش نشریه اشپیگل آلمان مبنی بر اینکه مالکان باشگاه سیتی به منظور تطابق با مقررات بازی جوانمردانه اقتصادی قراردادهای اسپانسرینگ باشگاه را (به طور غیرمجاز) افزایش داده اند، یوفا در ماه مارس تحقیقات خود را در مورد تخطی احتاقتصادی سیتی از مقررات تراز دخل و خرج شروع کرد.

یوفا با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد: ایف لِتِرمه بازپرس ارشد هیات کنترل مسائل اقتصادی باشگاه ها پس از تحقیقات خود تصمیم گرفت تا باشگاه منچسترسیتی را به اتاق صدور حکم ارجاع دهد.

مقررات بازی جوانمردانه اقتصادی کوشش می نماید تا باشگاه های فوتبال را از هزینه کردن بیش از درآمدهایشان منع کند؛ بر این اساس مجازات هایی که در گذشته برای چنین تخلفاتی در نظر گرفته می شد از اخطار کتبی ساده تا محرومیت از حضور در رقابت های یوفا متغیر بود.

منچسترسیتی در سال 2014 به دلیل تخطی از این مقررات 60 میلیون یورو جریمه شد و یوفا مقرر کرد که برخلاف سایر تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آن فصل، این باشگاه تنها مجاز است تا 21 بازیکن را برای بازی ها معرفی نموده و به همراه داشته باشد. (تعداد معمول بازیکنان برای باشگاه ها 25 نفر است).

باشگاه سیتی که به تازگی عنوان قهرمانی لیگ برتر جزیره را برای دومین سال پیاپی فتح نموده است در کوشش است تا با پیروزی مقابل واتفورد در فینال جام حذفی انگلیس، سه گانه بی سابقه خانگی را تصاحب کند.

ورزشی**3991**2024

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 567

به "پرونده تخلف اقتصادی سیتی به اتاق صدور حکم یوفا ارجاع داده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده تخلف اقتصادی سیتی به اتاق صدور حکم یوفا ارجاع داده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید