پیرلو: هدر رفتن پنالتی رونالدو؟ چنین اتفاقاتی پیش می آید، موراتا مرا عصبانی کرد!

به گزارش تور تایلند، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس اعتراف کرد موقعیت گلزنی مسلمی که توسط مهاجم اسپانیایی این تیم به هدر رفت او را خشمگین نموده است.

پیرلو: هدر رفتن پنالتی رونالدو؟ چنین اتفاقاتی پیش می آید، موراتا مرا عصبانی کرد!

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال یوونتوس چهارشنبه شب در هفته دوازدهم سری A مقابل میهمانش آتالانتا در حالی به تساوی یک - یک رضایت داد که در این بازی دو موقعیت مسلم گلزنی اش توسط آلوارو موراتا و کریستیانو رونالدو به هدر رفت. یکی از آنها توسط موراتا و زمانی به هدر رفت که او با ضربه پشت پا قصد داشت گلزنی کند و دیگری پنالتی بود که رونالدو زد و توسط دروازه بان حریف مهار شد.

آندره آ پیرلو سرمربی بانوی پیر پس از این بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما مقابل تیمی قوی که بازی اش دارای ریتم فوق العاده ای بود قرار داشتیم و از این نظر پا به پای آنها بازی کردیم. اگر می خواهیم گامی رو به جلو برداریم باید چنین بازی هایی را ببریم. در عوض کاری که ما انجام دادیم شل دریافت بازی در بعضی مواقع بود که سبب شد نتوانیم پیروز شویم. چنین بازی هایی را باید با سرسختی و تمرکز بیشتر به سود خود به انتها برسانیم.

پیرلو درباره پنالتی که توسط کریستیانو رونالدو به هدر رفت هم گفت: حیف شد، چون این پنالتی می توانست به ما برای جلو افتادن از حریف یاری کند، اما چنین اتفاقاتی همواره ممکن است رخ دهد.

یوونتوس در 9 بازی اخیرش تنها یک کلین شیت داشته است. پیرلو درباره آمار دفاعی ضعیف تیمش هم گفت: یکشنبه شب گلی که ما خوردیم روی تنها شوتی بود که جنوا به سمت دروازه مان زد. برای ما گل های خورده مسئله نیست بلکه شیوه روبه رو شدن با تیم ها مهم است. امشب هم ما موقعیت های فراوانی برای پیش افتادن از حریف داشتیم. تیم ما در حال پیشرفت است و این بازی هم برای حفظ انسجام مان مهم بود.

پیرلو در نهایت از بابت موقعیتی که آلوارو موراتا در نیمه اول از دست داد ابراز عصبانیت کرد. موراتا پس از 15 دقیقه از شروع بازی یک موقعیت دروازه خالی را به خاطر کوشش برای گلزنی با پشت پا از دست داد هرچند اگر هم می توانست آن را به گل تبدیل کند به دلیل قرار داشتن در موقعیت آفساید مردود اعلام می شد. با این حال این حرکت موراتا خشم پیرلو را به همراه داشت و او از سر خشم چند بطری آب که در نزدیکی اش بود را شوت کرد.

پیرلو درباره آن صحنه هم گفت: موقعیتی که او از دست داد مرا بسیار عصبانی کرد. ما اجازه از دست دادن چنین توپ هایی را نداریم، چون همین فرصت ها هستند که می توانند جهت و جریان بازی را به سمت و سویی خاص ببرند. یک بازیکن در چنین شرایطی باید هوشیارانه درست ترین تصمیم را بگیرد و موراتا این کار را انجام نداد. البته این را هم بگویم که صرفنظر از آن حرکتش، او بازی خوبی انجام داد. گاهی اوقات پیش می آید که نمی توانید گل بزنید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1421

به "پیرلو: هدر رفتن پنالتی رونالدو؟ چنین اتفاقاتی پیش می آید، موراتا مرا عصبانی کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: هدر رفتن پنالتی رونالدو؟ چنین اتفاقاتی پیش می آید، موراتا مرا عصبانی کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید