چرا داور دربی با پرسپولیسی ها شادی کرد؟

به گزارش تور تایلند، اشکان خورشیدی داور داربی 101 حواشی مختلفی را در این ملاقات تجربه کرد. او که از دقیقه 80 به دلیل مصدومیت قادر به ادامه مصاحبه نبود، در انتها این ملاقات تصویری از خورشیدی منتشر شد که در حال شادی با پرسپولیسی ها بود و همین مساله شائبه هایی را ایجاد کرد.

چرا داور دربی با پرسپولیسی ها شادی کرد؟

خورشیدی در تبادل نظر با ایسنا نسبت به این مساله واکنش نشان داد و اظهار کرد: بعد از گل دوم پرسپولیس نیمکت این تیم بسیار متشنج بود و مربیان داخل زمین آمده بودند. بنده این موضوع را به داور چهارم و نماینده فدراسیون گوش زد کردم. با یاری این دوستان مربیان را به بیرون زمین راهنمایی کردیم.

داور داربی 101 اضافه کرد: عسگری، آنالیزور پرسپولیس وارد زمین شد و بنده از داور خواستم به وی اخطار دهد. عسگری وقتی متوجه این موضوع شد فرار نموده و به پشت نیمکت پرسپولیس رفت. آخر بازی به پیش من آمد و عذرخواهی کرد و گفت که قصد قایم شدن داشته و من هم خنده ام گرفت. این عکس مربوط به گل دوم پرسپولیس نبوده و حتی در گزارش بازی هم اخطار مربی پرسپولیس ثبت شده است.

بعلاوه بعد از بازی تصاویری هم از حسن ظهیری، یاری داور دوم بازی منتشر شده که در حال عکس انداختن از جشن قهرمانی پرسپولیس است که افشاریان، رئیس کمیته داوران در واکنش به این مساله دستور رسیدگی داده است.

منبع: فرارو
انتشار: 16 خرداد 1402 بروزرسانی: 16 خرداد 1402 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2283

به "چرا داور دربی با پرسپولیسی ها شادی کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا داور دربی با پرسپولیسی ها شادی کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید