شرایط پرسپولیس برای قهرمانی نیم فصل چگونه است؟

به گزارش تور تایلند، پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل باید حداقل به یک پیروزی و یک تساوی برسد.

شرایط پرسپولیس برای قهرمانی نیم فصل چگونه است؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران،تیم پرسپولیس از ساعت 17:15 امروز به مصاف پیکان خواهد رفت. سرخ پوشان تهرانی که تا به این جای کار از 13 بازی قبلی خود 24 امتیاز کسب کرده اند، در آستانه کسب عنوان قهرمانی نیم فصل قرار دارند البته به شرطی که در دو بازی آینده خود مقابل پیکان و گل گهر بازنده نباشند.

نگاهی به جدول رده بندی نشان می دهد دو تیم سپاهان و استقلال با انجام 15 بازی به ترتیب 28 و 26 امتیاز کسب کرده اند و شاگردان گل محمدی برای رسیدن به صدرجدول باید 28 امتیازی شوند تا با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان، عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کنند.

تفاضل گل هر 3 تیم بالای جدول 7+ است و پرسپولیس در صورت کسب 4 امتیاز از دو بازی آینده خود، 28 امتیازی شده و با تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان می تواند همچون فصل قبل عنوان قهرمانی نیم فصل را جشن بگیرد.

برای پرسپولیس فرقی نمی کند مقابل پیکان به تساوی برسد یا گل گهر. یحیی گل محمدی باید از از این دو بازی حداقل چهار امتیاز بگیرد تا عنوان قهرمانی نیم فصلی که سال گذشته تیم کالدرون به دست آورد را تکرار کند. در صورتی که پرسپولیس در یکی از این دو بازی شکست بخورد، حتی در صورت پیروزی در بازی دیگر، 27 امتیازی شده و سپاهان با 28 امتیاز صدرنشین می ماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1529

به "شرایط پرسپولیس برای قهرمانی نیم فصل چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط پرسپولیس برای قهرمانی نیم فصل چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید