کشف بقایای ویلاهای رومی و محوطه های زراعی عصر آهن در انگلستان

به گزارش تور تایلند، ایسنا/ براساس آخرین گزارشات منتشر شده، کشف بقایای ویلاهای رومی و محوطه های زراعی عصر آهن در انگلستان صورت گرفت.

کشف بقایای ویلاهای رومی و محوطه های زراعی عصر آهن در انگلستان

آنالیز باستان شناسی در بیش از 1000 هکتار از شراپ شر شهرستانی واقع در انگلستان به شناسایی تعداد زیادی از بقایایی که قبلا ناشناخته بودند، از جمله بقایای دو ویلای بزرگ رومی و چندین محوطه زراعی عصر آهن منجر شد.

گاردین نوشت، در این آنالیز ژئوفیزیکی، بزرگترین آنالیز که تا به امروز به وسیله بنیاد نشنال تراست صورت گرفته است، از فناوری اسکن زمین برای نقشه برداری از معینه های کشف نشده نزدیک به محل شهر رومی Wroxeter درست در جنوب شهر امروزی شروزبری استفاده شده است.

باستان شناسان علاوه بر دو ویلای مدفون که در اسکن با شکلی بسیار واضح و هشت مزرعه ماقبل تاریخ معین می شوند، شواهدی از گورستان رومی، شبکه جاده ای رومی و بقایای مرتبط با تالار بزرگ آنگلوساکسون که قبلاً شناسایی شده بود نیز پیدا کردند.

Wroxeter چهارمین شهر مهم در بریتانیای رومی بود و کارشناسان پیش بینی می کردند که محوطه خانه باشکوهی که در نزدیکی ویرانه های شهر واقع شده است از نظر باستان شناسی مهم باشد.

به گفته باستان شناسان، فقط 6 مورد دیگر از ویلاهای رومی با چنین ابعاد بزرگی در شراپ شر کشف شده است و از این رو دو بقایای کشف شده از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند.

علاوه بر این محوطه های زراعی عصر آهن که در اسکن زمین به وضوح نشان داده شده، کشف شده است. در جریان این آنالیز بقایای یک سازه مدور نیز معین شد که نشان دهنده خانه ای گرد است که خانواده ای از عصر آهن در آن زندگی می کردند.

منبع: همگردی
انتشار: 18 تیر 1403 بروزرسانی: 18 تیر 1403 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2344

به "کشف بقایای ویلاهای رومی و محوطه های زراعی عصر آهن در انگلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف بقایای ویلاهای رومی و محوطه های زراعی عصر آهن در انگلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید