کارهایی که باید در چیانگ مای انجام بدهید

به گزارش تور تایلند، چیانگ مای یکی از بهترین شهرهای کشور تایلند برای تفریح است. اما در سفر به چیانگ مای باید به چه کارهایی انجام بدهیم ؟ در این مقاله به خوبی به این سوال پاسخ داده‌ایم.

کارهایی که باید در چیانگ مای انجام بدهید

معبد وات‌دوی‌سوتپ (Wat Doi Southeb) در چیانگ مای

این معبد با 304 پله در بالای کوه سوتپ قرار گرفته است. در این معبد اشیایی باستانی و مقدس از بودا نگهداری می‌شود. سالیانه هزاران گردشگر و زائر بودایی از سراسر جهان به این‌ کشور سفر می‌کنند. از این‌ مکان مناظر اطراف شهر به خوبی قابل مشاهده می‌باشد و هرروز در ساعت 6 عصر می‌توانید به تماشای مناجات راهب بودایی بروید. برای بالا رفتن از واگن‌های ریلی - کابلی می‌توانید به این معبد برسید.

در کلاس‌های آشپزی چیانگ مای شرکت نمایید

چیانگ‌مای یک مکان برای کلاس‌های آشپزی در تایلند دارد و انواع کلاس‌ها را برای آشپزی در آن پیدا خواهید نمود. در ابتدا و قبل از یادگیری طرز تهیه‌ی غذا، به بازار رفته و با انواع خوراکی‌ها و محصولات آشپزی آشنا بشوید.

بازدید از پارک طبیعی فیل در چیانگ مای

این پارک 1 ساعت با چیانگ‌مای فاصله دارد و محلی برای فیل‌های آسیب دیده می‌باشد. شما می‌توانید یک روز را برای گردش به این پارک بروید یا به‌طور داوطلبانه یک هفته برای کمک و نگهداری از فیل‌ها کمک نمایید. این مکان شما اجازه می‌دهد با این حیوانات زیبا آشنا شوید و به آن‌ها کمک نمایید.

رفتن به بازار شبانه چیانگ مای

 

چیانگ مای مرکز اصلی فورش صنایع دستی در کشور تایلند می‌باشد و بازار شبانه آن بزرگترین مرکز عرضه‌ی انواع هنر‌ها می‌باشد. در این بازار قیمت پایه‌ای برای فروش وجود نداشته و به شما توصیه می‌کنیم تخفیف بگیرید.

تجربه زیپ لاینینگ در چیانگ مای

اگر به دنبال افزایش آدرنالین خون خود می‌باشید، باید زیپ‌لاینینگ را تجربه نمایید. در چیانگ‌مای دوره‌های ابتدایی و پیشرفته‌ زیپ‌لاینینگ برای تجربه یک هیجان واقعی وجود دارد. پرواز میمون (Flight of the Gibbon) و گردش عقاب (Eagle Trekkers) دو برگزار کننده زیپ لاینینگ در تور چیانگ مای هستند.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 232

به "کارهایی که باید در چیانگ مای انجام بدهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارهایی که باید در چیانگ مای انجام بدهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید