گل محمدی: بازیکنانم تحت فشار هستند اما باید آن را مدیریت کرده و لیگ قهرمانان را فراموش کنیم

به گزارش تور تایلند، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی تیم پرسپولیس بیان نمود لیگ قهرمانان به پایان رسید و نتوانستیم قهرمان شویم اما هنوز حسرت آن بازی را می خورم و فراموش کردن آن بازی برای من سخت است.

گل محمدی: بازیکنانم تحت فشار هستند اما باید آن را مدیریت کرده و لیگ قهرمانان را فراموش کنیم

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از دیدار با نساجی شرکت کرد. یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی گفت:

ابتدا فوت هوادار پرسپولیس را تسلیت می گویم. این اتفاق همه ما را ناراحت کرد. برای همه هواداران آرزوی سلامتی و تندرستی دارم. لیگ قهرمانان در هر صورت به سرانجام رسید و نتوانستیم قهرمان شویم. هنوز حسرت آن بازی را می خورم و فراموش کردن آن بازی برای من سخت است. در هر صورت ما نتوانستیم قهرمان شویم و شرمنده هواداران شدیم. از آن روز سعی کردم با بازیکنان مثبت صحبت کنم و سعی کردیم تمرینات بانشاطی داشته باشیم. در هر صورت فراموشی فینال لیگ قهرمانان برای همه اعضای تیم سخت است. فکر می کنم می توانستیم قهرمان شویم و متاسفانه اتفاقاتی افتاد که قهرمان نشویم.

سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد:

تمرینات خوبی داشتیم و سعی کردیم تمرینات لازم برای دیدار با نساجی را انجام بدهیم. مقابل تیم خوبی بازی داریم که خیلی خوب لیگ را شروع کرد اما متاسفانه این اواخر نتایج خوبی کسب نکرد. هرچند هواداران نساجی در ورزشگاه نیستند اما خوشحالم در جمع مردم خوب قائمشهر هستیم زیرا همیشه اینجا خاطرات خوبی داشتم و نسبت به مردم این شهر حس خوب و محترمانه ای دارم.

گل محمدی شرح داد:

فکر می کنم کیفیت زمین و ورزشگاه به اندازه ای نیست که دو تیم بتوانند از لحاظ فنی توانایی های خود را به نمایش بگذارند و مقداری بازی روی اتفاق ها می رود و سخت می شود. انگیزه خوبی برای پرقدرت شروع کردن لیگ و ادامه دادن آن داریم. شروع بدی نداشتیم و امیدوارم فردا با کسب سه امتیاز آن را به خوبی ادامه بدهیم. هرچند می دانم دیدار دشواری است و بازیکنانم تحت فشار هستند اما باید آن را مدیریت کرده و لیگ قهرمانان را فراموش کنیم تا استارت خوبی برای لیگ برتر داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1445

به "گل محمدی: بازیکنانم تحت فشار هستند اما باید آن را مدیریت کرده و لیگ قهرمانان را فراموش کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: بازیکنانم تحت فشار هستند اما باید آن را مدیریت کرده و لیگ قهرمانان را فراموش کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید