یک میلیون و 33 هزار شغل در بافت های فرسوده کشور ایجاد می گردد

به گزارش تور تایلند، نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: همه نماینده های استان معتقدیم اتفاقی در حوزه اشتغال استان نیفتاده است.

یک میلیون و 33 هزار شغل در بافت های فرسوده کشور ایجاد می گردد

به گزارش خبرنگاران منطقه لرستان، محمدرضا ملکشاهی راد روز یکشنبه(20 آبان) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: مردم انتظار دارند اگر تحولی در استان ایجاد می گردد خروجی این شورا باشد.

وی با یادآوری مصوبه الحاق 40 هکتار به شهرستان چگنی بیان نمود: متاسفانه تاکنون اتفاق خاصی نیفتاده و تحلیلی در مورد اجرای مصوبات این شورا وجود ندارد.

ملکشاهی راد با بیان این که خیلی از حضار جلسه نمی دانند چه کسانی صاحب رای در شورا هستند، اضافه کرد: باید این افراد مشخص شوند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی جمعیت لرستان را قریب یک میلیون و 780 هزار نفر خاطرنشان کرد و گفت: این جمعیت بیش از 200 هزار خانوار هستند که تقریبا به همین میزان بیکار در استان وجود دارد.

وی توضیح داد: باید آنالیز کرد که چقدر سرمایه گذاری احتیاج است تا بتوان در استان تحولی ایجاد کرد.

ملکشاهی راد با بیان این که یک میلیون و 33 هزار شغل در بافت های فرسوده کشور ایجاد می گردد، گفت: مدیرکل تعاون استان بگوید سهم ما چقدر بوده و تا به حال چقدر شغل ایجاد شده است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی به بند(ه) تبصره 9 نیز اشاره نمود و اضافه کرد: تجمیع اعتبارات پژوهشی خلاف قانون است.

وی توضیح داد: همه نماینده های استان معتقدیم اتفاقی در حوزه اشتغال استان نیفتاده است.

ملکشاهی راد متولی پژوهش را دانشگاه دانست و ادامه داد: آمیختگی دانشگاهیان با کارشناسان صورت پذیرد تا با مشخص موضوعی خاص، پژوهش لازم انجام گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 478

به "یک میلیون و 33 هزار شغل در بافت های فرسوده کشور ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک میلیون و 33 هزار شغل در بافت های فرسوده کشور ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید