15 واحد مسکونی در روستای پائین سنگ ریزه ساری خسارت دید

به گزارش تور تایلند، خبرنگاران: عضو شورای بخش مرکزی ساری از وقوع خسارت به 15 واحد مسکونی در روستای پائین سنگ ریزه ساری براثر بارش شدید باران اطلاع داد.

15 واحد مسکونی در روستای پائین سنگ ریزه ساری خسارت دید

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

مهدی مرتضوی دقایقی پیش در حاشیه جلسه مدیریت بحران در روستای سنگ ریزه ساری در گفت وگو با خبرنگاران در ساری اظهار کرد: براثر وقوع سیل 15 خانه در روستای پائین سنگ ریزه ساری دچار آب گرفتگی شد.

وی اضافه نمود: آسفالت این روستا نیز بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب تخریب شد.

مرتضوی، همچنین از خسارت گوشواره پل پائین سنگ ریزه ساری اطلاع داد و گفت: گزارش خسارت ناشی از طغیان شدید باران در این روستا به ستاد حوادث فرمانداری ساری ومدیریت بحران استان و شهرستان اطلاع داده شد.

عضو شورای بخش مرکزی ساری اضافه نمود: فردا هم اکیپی از اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران جهت آنالیز میزان خسارت به این منطقه اعزام می شوند.

وی، از وقوع خسارت احتمالی به دیگر روستاهای بخش مرکزی ساری اطلاع داد و گفت: به زودی اخبار تکمیلی خسارت ناشی از سیل در بخش مرکزی ساری اطلاع رسانی می گردد.

بخش مرکزی دارای 117 روستا و 150 هزار نفر جمعیت دارد

شهرستان ساری 650 هزار نفرجمعیت دارد.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 881

به "15 واحد مسکونی در روستای پائین سنگ ریزه ساری خسارت دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 واحد مسکونی در روستای پائین سنگ ریزه ساری خسارت دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید