2018؛ سال ناکامی کروات ها در فینال

به گزارش تور تایلند، با ناکامی العین برابر رئال مادرید در فینال جام جهانی باشگاه ها، ناکامی مربیان کروات در فینال های مهم سال 2018 تکمیل شد.

2018؛ سال ناکامی کروات ها در فینال

به گزارش خبرنگاران، سال 2018 برای سرمربیان کروات سال خوبی بود ولی می توانست بهتر باشد. زلاتکو دالیچ، برانکو ایوانکوویچ و زوران مامیچ با تیم هایشان شگفتی آفریدند و تا فینال سه رویداد مهم پیش رفتند ولی در دیدار نهایی کم آوردند و نتوانستند قهرمان شوند.

زلاتکو دالیچ

کمتر کسی در ابتدای جام جهانی تصور می کرد که کرواسی بتواند به فینال جام جهانی راه یابد ولی شاگردان دالیچ توانستند شگفتی بیافرینند و با شکست انگلیس در نیمه نهایی راهی دیدار نهایی شوند ولی در فینال، کرواسی مغلوب فرانسه شد و نایب قهرمان جام جهانی شد تا بهترین عملکرد کرواسی در تاریخ جام های جهانی ثبت گردد.

برانکو ایوانکوویچ

برای پرسپولیس برانکو نیز تقریبا همین شرایط وجود داشت. بعد از مصدومیت بازیکنان و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، تصور رسیدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان سخت بود ولی شاگردان برانکو توانستند تیم های قدری چون الدحیل و السد را کنار بزنند و شگفتی ساز شوند ولی در دیدار نهایی پرسپولیس نتوانست برنده گردد و نایب قهرمان شد تا بهترین عملکرد این تیم در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا ثبت گردد.

زوران مامیچ

سرمربی کروات العین نیز توانست با تیمش در جام جهانی باشگاه ها شگفتی ساز گردد و همراه این تیم به دیدار نهایی برسد. اوج کار تیم او، حذف ریورپلاته در نیمه نهایی بود ولی العین نیز در دیدار نهایی برابر رئال مادرید بازنده شد و از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند تا هر سه مربی کروات با وجود عملکرد خوب همراه تیم هایشان نتوانند قهرمان شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 491

به "2018؛ سال ناکامی کروات ها در فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2018؛ سال ناکامی کروات ها در فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید