240 هزار واحد مسکونی مازندران مقاوم سازی شد

به گزارش تور تایلند، خبرنگاران: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران از مقاوم سازی 240 هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان در سال های گذشته اطلاع داد.

240 هزار واحد مسکونی مازندران مقاوم سازی شد

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از ساری، سید مجید هاشمی پیش از ظهر امروز در نشستی خبری اظهار کرد: بنیاد مسکن مازندران دو دفعه به واسطه کیفیت در اجرای مسکن روستایی، رتبه برتر را در کشور کسب کرد.

وی از ساخت دو هزار واحد مسکونی در شهرستان هریس استان آذربایجان شرقی توسط بنیاد مسکن استان اطلاع داد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه سال جاری بنیاد مسکن تسهیلات در قالب بهسازی و نوسازی بافت فرسوده در مازندران پرداخت می نماید، توضیح داد: در سال 93 در بخش اعتبارات با محدویت روبرو هستیم.

هاشمی از اجرای طرح هادی با مشارکت مردمی در روستاهای استان اطلاع داد و گفت: اگر مردم روستاها در طرح هادی با سازمان مشارکت نمایند، می توانیم طرح های نیمه کاره در روستاهای استان را به بهره برداری برسانیم.

وی با اشاره به مقاوم سازی 240 هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان، اضافه نمود: این واحدها با نظارت بنیاد مسکن در روستاها و شهرهای استان ساخته شد.

هاشمی از اجرای مراسم اهدای سند در شهرهای زیر 25 هزار خانوار در استان اطلاع داد و گفت: تا به امروز 240 هزار سند برای حانوارهای روستایی و شهری استان صادر شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با اشاره به وجود سه هزار و 200 روستای دارای سکنه در استان، اضافه نمود: در حال حاضر تمامی روستاهای بالای 100 خانوار دارای طرح هادی هستند.

هاشمی با بیان اینکه در برنامه پنجم روستاهای 20 خانوار استان دارای طرح هادی می شوند، گفت: در حال حاضر 600 روستای 20 خانوار در استان وجود دارد که سال جاری و سال آینده زیر پوشش طرح هادی می شوند.

وی به اجرای طرح هادی از سال 70 در استان اشاره کر و اضافه نمود: تا به امروز در هزار و 700 روستای استان طرح هادی به صورت کامل اجرایی شد و در 700 روستای دیگر حداقل یک فاز آن به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران از ابلاغ تسهیلات بانکی به خسارت دیدگان غرب استان اطلاع داد و گفت: دو هزار خانوار آسیب دیده در برف اخیر برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل استان معرفی شدند.

وی اعلام کرد: 25 میلیارد ریال یاری بلاعوض به خانوارهایی که از مصالح ساختمانی در خسارت برف منطقه غرب استفاده نکرده به حساب آنان واریز شد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 903

به "240 هزار واحد مسکونی مازندران مقاوم سازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "240 هزار واحد مسکونی مازندران مقاوم سازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید