اجرای طرح وکیل توریست برای اولین بار در یزد

به گزارش تور تایلند، رئیس کانون وکلای دادگستری استان یزد در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد عنوان نمود: با اجرای طرح وکیل توریست در یزد در صورت بروز مشکل برای هر توریست، یک وکیل به صورت رایگان در مراجع قضایی اقدامات حقوقی مربوطه را انجام می دهد.

اجرای طرح وکیل توریست برای اولین بار در یزد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد؛ محمدحسین جعفری در این دیدار آمادگی کانون وکلای دادگستری استان یزد را برای دفاع از حقوق گردشگران خارجی که وارد یزد می شوند گفت و اضافه نمود: در قالب این طرح توریست هایی که ایران را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب نموده اند با آرامش خیال به بازدید و گردش از شهرها و مکان های تاریخی و تفریحی می پردازند بدون اینکه دغدغه ای در مورد تعرض های مالی و... داشته باشند چرا که آن ها برای دریافت خدمات حقوقی یک وکیل و همراه با خود دارند.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان یزد همچنین گفت: با اجرای این طرح شاهد افزایش حضور گردشگران و نیز آرامش خاطر بیشتر گردشگرانی خواهیم بود که یزد و ایران را برای سفر انتخاب نموده اند.

وی در ادامه اضافه نمود: توسعه روابط و همکاری های متقابل با اداره کل میراث فرهنگی یزد یکی از اهداف کانون است که با توجه به جهانی شدن شهر یزد و به منظور حمایت از صنعت گردشگری صورت می گیرد.

هم اندیشی و برنامه ریزی برای سی و دومین همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

این همایش در 11 و 12 اردیبهشت ماه سالجاری در یزد برگزار می گردد که مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در این دیدار برای برگزاری هرچه بهتر و شایسته تر این همایش قول همکاری و مساعدت داد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 553

به "اجرای طرح وکیل توریست برای اولین بار در یزد" امتیاز دهید

1 کاربر به "اجرای طرح وکیل توریست برای اولین بار در یزد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح وکیل توریست برای اولین بار در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید