اخراج ویلموتس در مراکش بازهم قوت گرفت

به گزارش تور تایلند، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال رجا کازابلانکا در هفته شانزدهم لیگ فوتبال مراکش روز شنبه گذشته برابر حریف خود با نتیجه تساوی یک - یک متوقف شد. این تساوی باعث شد تا نقدها از عملکرد مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم رجا بالا بگیرد.

اخراج ویلموتس در مراکش بازهم قوت گرفت

رجا بعد از باخت به الاهلی مصر در فینال لیگ قهرمانان آفریقا، در سه بازی داخلی در لیگ مراکش به تساوی یک - یک رسیده و 6 امتیاز حساس را از دست داده است. این تیم در حال حاضر با 30 امتیاز بعد از تیم وداد (36 امتیاز) در رده دوم جدول رده بندی واقع شده است.

در این شرایط برخی از رسانه های مراکش از نارضایتی طرفداران رجا از نتایج ویلموتس خبر داده اند. رجا اینساید که یکی از رسانه های نزدیک به باشگاه مراکشی است، مدعی شد بازی این تیم مقابل امازولو در مسابقات لیگ قهرمانان آفریقا آخرین فرصت ویلموتس است و باخت و حتی تساوی احتمالاً منجر به برکناری این مربی بلژیکی خواهد شد.

این رسانه بعلاوه از حسین عموته که سابقه کار در تیم السد قطر را هم دارد به عنوان یکی از گزینه های جانشینی ویلموتس یاد نموده است.

بعد از باخت رجا به الاهلی مصر هم یک موج منفی علیه ویلموتس شکل گرفته و احتمال اخراج ویلموتس بالا رفته بود اما این مربی در مصاحبه ای گفت که خبر اخراج او صحت ندارد و از مشکل برخی از رسانه ها با مدیریت باشگاه به عنوان انتشار چنین خبرهایی یاد نموده بود.

ویلموتس پیش از این سرمربی تیم ملی ایران بود اما بعد از حدود 6 ماه قراردادش را فسخ و برای گرفتن غرامت به فیفا شکایت کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2055

به "اخراج ویلموتس در مراکش بازهم قوت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج ویلموتس در مراکش بازهم قوت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید