استقبال فرانسه از طرح حزب الله

به گزارش تور تایلند، ایسنا نوشت: یک رسانه لبنانی با اشاره به جزئیات نشست سفیر فرانسه در بیروت با مسؤول روابط بین الملل حزب الله اظهار داشت که فرانسه موضع حزب الله را درک نموده و با فرایند اعلام شده توسط دبیرکل این حزب موافقت نموده است.

استقبال فرانسه از طرح حزب الله

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

پایگاه خبری العهد خاطرنشان کرد که برونو فوشیه، سفیر فرانسه در لبنان در ملاقات اخیرش با عمار الموسوی، مسؤول روابط بین الملل حزب الله لبنان تأکید نموده است که پاریس متعهد به همکاری و ارتباط با حزب الله است و در این مسأله بازنگری نخواهد کرد؛ چراکه فرانسوی ها، علی رغم به راه انداختن کمپینی علیه حزب الله، کاملاً مطلع هستند که این حزب هرگز بیکار ننشسته است.

طبق اطلاعات العهد، حزب الله به سفیر فرانسه خبر داد که مشکل در کسانی است که این عملیات را از طرف لبنان و جانشینان آن در سطح بین المللی و منطقه ای مدیریت می نمایند و طرف فرانسوی نیز این موضع را درک می نماید.

العهد در ادامه گزارش داد، اطلاعات حاکی از آن است که فرانسه به طرح اعلام شده توسط حزب الله مبنی بر رد تشکیل دولت بی طرف و تأکید بر تکنوسیاسی بودن آن نزدیک شده است.

طبق این گزارش، در ملاقات مذکور طرف فرانسوی گفته است که نامه هایی در رابطه با تسهیل دستیابی سعد حریری، نخست وزیر سابق لبنان به ریاست دولت به عربستان سعودی ارسال شده است.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1219

به "استقبال فرانسه از طرح حزب الله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال فرانسه از طرح حزب الله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید