تور آلمان: افزایش قتل و خشونت خانگی در آلمان طی یک سال

به گزارش تور تایلند، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، رئیس پلیس جنایی آلمان روز سه شنبه گفت که تعداد موارد خشونت در خانواده های آلمانی طی سال 2020 نسبت به سال قبل 4.4 درصد افزایش یافته است.

تور آلمان: افزایش قتل و خشونت خانگی در آلمان طی یک سال

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

هولگر موئنچ به خبرنگاران در برلین گفت: ما دوباره شاهد افزایش تعداد قربانیان خشونت در خانواده ها بودیم. به همین علت است که اقدامات علیه خشونت خانگی که زنان را به طور نامتناسبی تحت تأثیر قرار می دهد، در تیررس پلیس باقی خواهد ماند.

براساس گزارش سالانه پلیس، سال گذشته 148 هزار و 31 مورد قربانی خشونت خانگی در آلمان به ثبت رسیده که بیش از 80 درصد آنها را زنان تشکیل می دادند. در این میان، تقریباً 38 درصد از جنایات به وسیله زوج هایی اجرا شده که پیشتر اقدام به متارکه نموده بودند. آمارها نشان می دهد که 139 زن و 30 مرد طی یک سال گذشته بر اثر خشونت های خانگی کشته شده اند.

به همین دلیل، کریستین لامبرشت، وزیر دادگستری حین ارائه این گزارش گفت: در هر 2 روز و نیم، یک زن به دست همسر سابق خود کشته می گردد.

موئنچ گفت: هیچ آمار واضحی در خصوص تأثیر قرنطینه های کرونایی بر افزایش آمار جرم های خانگی وجود ندارد.

تعداد جرایم خشونت خانگی در اولین قرنطینه در آوریل و می نسبت به سال قبل افزایش، اما در دومین قرنطینه در نوامبر و دسامبر کاهش یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1945

به "تور آلمان: افزایش قتل و خشونت خانگی در آلمان طی یک سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: افزایش قتل و خشونت خانگی در آلمان طی یک سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید