تور کانادا ارزان: اهمیت کلیدی مهاجرت برای موفقیت کانادا در قرن 21 ،خبر کانادا

به گزارش تور تایلند، سیاست های مهاجرتی مترقی و پیشرویی که ما همچنان اجرا خواهیم کرد مبنای موفقیت کانادا را در قرن 21 رقم می زنند. اینها را دو وزیر کانادا آقایان مارکو مندچینو وزیر مهاجرت کانادا و نودیپ بینز وزیر نوآوری، علم و صنعت کانادا اخیرا در مقاله ای که در خصوص اهمیت مهاجرت برای شکوفایی مالی کانادا منتشر نموده اند نوشته اند. خانواده آقای مندچینو پس از سرانجام جنگ جهانی دوم وارد کانادا شدند و خانواده آقای بینز هم از هند به کانادا مهاجرت نموده اند.

تور کانادا ارزان: اهمیت کلیدی مهاجرت برای موفقیت کانادا در قرن 21 ،خبر کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

امروزه این دو وزیر نمادی از مهاجران پیروز کانادا هستند. این دو وزیر سیاست هایی را اجرا می نمایند که همچنان به تداوم چرخه مهاجرت مثبت کانادا یاری می نماید. کانادا فرصت هایی را در اختیار مهاجران قرار می دهد و مهاجران نیز برای کانادا سود و منفعت مالی و اجتماعی دارند. هر دو وزیر مدافع جذب مهاجران، نیروی کار خارجی و دانشجویان خارجی به کانادا هستند. دولت فدرال کانادا برای حمایت از این ایده ها در سال 2017 Global Talent Stream را راه اندازی کرد؛ این راستا مهاجرتی از آن موقع تا کنون ده ها هزار نیروی کار ماهر در بخش فناوری را به کانادا کشانده است و ده ها هزار شغل نیز طی این مدت در بخش فناوری ایجاد کرده است.

کانادا قرار بود طی امسال میلادی مهاجران بیشتری را جذب کند و رکورد سال 2019 را بشکند. اوایل امسال آقای مندچینو برنامه تازه خود را برای جذب مهاجران اظهار داشت. با شیوه همه گیری کرونا این برنامه با اختلالاتی روبرو شد اما مندچینو پیوسته گفته است که مهاجرت همچنان برای کانادا یک اولویت است. آقای مندچینو بار دیگر این مقاله از اهمیت مهاجرت برای کانادا سخن گفته است.

لازم به ذکر است دو وزیر مزبور در این مقاله نوشته اند می دانیم که تمرکز ما باید بر جذب بهترین مغزها و استعدادها به کانادا باقی بماند. نیروی کار ماهر در بخش فناوری از محدودیت های سفر به کانادا معاف هستند. علاوه بر این اکسپرس انتری و برنامه مهاجرت استانی همچنان برگزار می شوند. به محض بر داشته شدن محدودیت های کرونایی، اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا با موجی از ورود استعدادهای جهانی به کانادا روبرو خواهد شد.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1897

به "تور کانادا ارزان: اهمیت کلیدی مهاجرت برای موفقیت کانادا در قرن 21 ،خبر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا ارزان: اهمیت کلیدی مهاجرت برای موفقیت کانادا در قرن 21 ،خبر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید