اولین گوشی دنیا با دو ناچ، عکس

به گزارش تور تایلند، شارپ اولین گوشی هوشمند مجهز به دو ناچ (شکاف روی اسکرین) را رونمایی کرد.

اولین گوشی دنیا با دو ناچ، عکس

به گزارش خبرنگاران، AQUOS R2 یک شکاف در بالا و یک شکاف هم در پایین دارد که برای اولین بار چنین دیزاینی به بازار ارائه می گردد.

با ورود اولین گوشی ناچ دار، برخی اعتراضات از سوی کاربران نسبت به طراحی مطرح شد اما سپس سازندگان با کپی برداری از آیفون ایکس یا گوشی اسنشال، طرح های متفاوتی عرضه کردند که مورد استقبال نهاده شد.

سپس قراردادن ناچ روی اسکرین تبدیل به تِرِند شد و حالا اغلب پرچم داران 2018 ناچ دار تعریف شده اند.

اما کاری که شارپ ژاپن انجام داده، نصب یک شکاف ریز در بالای اسکرین و نصب یک ناچ پهن در پایین گوشی است که زیبایی متفاوتی به آن داده است.

شکاف بالای اسکرین معمولاً جای لنز سلفی و برخی سنسورهای تشخیص چهره است اما شکاف بالای گوشی R2 کاملاً شبیه گوشی اسنشال شده است و شکاف پایین نیز شبیه شکاف آیفون ایکس است با این فرق که صندلی حسگر اثرانگشت شده است.

به هرحال کاری که شارپ روی نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 2280 در 1080 پیکسل نموده، متفاوت از سایر گوشی ها شد و ممکن است برخی سازندگان که با قراردادن حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر مشکل داشته باشند، از این چاره جویی فنی بهره ببرند.

شارپ به دلیل تأمین نمایشگرهای سایر سازندگان از نمایشگرهای درجه یک درگوشی های خود استفاده می نماید و آنچه در R2 استفاده شده با نرخ رفرش 120 هرتز تعریف شده که این میزان برابر با نمایشگر گوشی razer Phone 2 است که گیمرها از آن استفاده می نمایند و بنابراین نمایشگر R2 قدرتمند بوده و می توان با آن گیم های سنگین اجرا کرد.

اما داخل R2 متشکل از پردازنده اسنپ دراگون 845 با 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه است و اندروید 9 را روی گوشی داریم.

نکته منفی این گوشی باتری 2500 میلی آمپر ساعت، در کنار ضخامت 9.3 میلی متری (آیفون ایکس 7.7 میلی متر است) است.

5656

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 475

به "اولین گوشی دنیا با دو ناچ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین گوشی دنیا با دو ناچ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید