ایرپادز 3 طراحی مشابه با ایرپادز پرو خواهد داشت

به گزارش تور تایلند، اپل در آینده نزدیک از نسل سوم ایرپادز رونمایی می نماید و حالا به لطف تصاویر رندر منتشر شده، می توانیم به طراحی این محصول بپردازیم. طبق این تصاویر، طراحی ایرپادز 3 تا حد زیادی یادآور ایرپادز پرو خواهد بود. از بین این تغییرات می توانیم به کوتاه تر شدن پایه ایرپادز 3 اشاره کنیم. باید خاطرنشان کنیم خبرگزاری بلومبرگ ماه ها قبل با انتشار یک گزارش به این تغییرات اشاره نموده بود.

ایرپادز 3 طراحی مشابه با ایرپادز پرو خواهد داشت

جهت دریافت مشاوره خدمات طراح کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

با وجود اینکه ایرپادز 3 تا حد زیادی مشابه مدل پرو می گردد، اما انگار از قابلیت حذف نویز پشتیبانی نخواهد کرد. البته به لطف لبه سیلیکونی که وارد گوش می گردد، این هدفون نسبت به نسل قبلی از نظر حذف صدای محیط حرف بیشتری برای گفتن خواهد داشت. از دیگر ویژگی های جدید می توانیم به سیستم کاهش فشار اشاره کنیم که ایرپادز پرو هم از این قابلیت بهره می برد. با بهره گیری از این مشخصه، کاربران حین استفاده طولانی مدت از ایرپاد ز 3 تجربه بهتری خواهند داشت.

کیس مربوط به شارژ این محصول هم اندکی تغییر پیدا نموده و در این میان شاهد تعبیه LED در بخش جلویی آن هستیم که می تواند شرایط شارژ را نشان دهد. لازم به ذکر است منبعی که این تصاویر را منتشر نموده در زمینه افشای اطلاعات عملکرد ضد و نقیضی داشته ولی با توجه به گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد این تصاویر طراحی نهایی ایرپادز 3 را نشان می دهند. هنوز معلوم نیست این محصول چه زمانی معرفی می گردد ولی شاید ماه آینده میلادی اپل از آن رونمایی کند.

  • چگونه ایرپادز پرو اصل اپل را از مدل تقلبی تشخیص دهیم؟

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1494

به "ایرپادز 3 طراحی مشابه با ایرپادز پرو خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرپادز 3 طراحی مشابه با ایرپادز پرو خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید