بازی Dragons Dogma 2 فروردین ماه سال آینده منتشر خواهد شد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

به گزارش تور تایلند، کپ کام (Capcom) به تازگی در کنار انتشار ویدیوهایی از بازی دراگونز داگما 2، از تاریخ انتشار این بازی اکشن و نقش آفرینی رونمایی نموده است.

بازی Dragons Dogma 2 فروردین ماه سال آینده منتشر خواهد شد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

در Dragons Dogma II، بازیکنان داستان آریزن (Arisen) را تجربه می نمایند؛ پروتاگونیستی که قلبش به وسیله اژدها ربوده شده است. در حالی که محیط این دنباله منعکس نماینده تپه های سرسبز نسخه اولیه است، اتفاقات آن در دنیایی موازی رخ می دهد که شامل دو کشور با روینمودهای متمایز به تهدید اژدها است. ملکه ریجنت دیسا یک آریزن دروغین را برای حفظ کنترل پادشاهی ورموند برای پسرش قرار داده است. در همین حال، قوم وحشی باتال، پیاده های ماورایی را منشا بدبختی می دانند و برای دفع بلا به پرستش شعله لمبنت و ملکه خود یعنی نادینیا روی آورده اند.

ویدیوهای نو بازی نگاهی به بعضی از مقاصدی که ماموریت ها می توانند بازیکنان را به سوی آن ها سوق دهند، دارد. یکی از این مقاصد در Sacred Arbor است. الف ها در آنجا به زبان خودشان ارتباط برقرار می نمایند و همراهانی که قادر به درک گفتار آن ها هستند، حرف هایشان را برای شما ترجمه می نمایند. همراهان بعلاوه می توانند در مهارت های دیگر نیز تخصص داشته باشند و هر یک شخصیت متمایزی دارد.

با آغاز سفر خود در Dragons Dogma II، بازیکنان می توانند آریزن و همراه اصلی خود را با استفاده از یک سیستم خلق شخصیت عمیق بسازند که از فتوگرامتری برای افزایش واقع گرایی ظاهر هر شخصیت استفاده می نماید. علاوه بر این، بازیکنان می توانند همراه اصلی خود را انتخاب نمایند که این رفتار و انتخاب های مکالمه را در طول بازی تعیین می نماید. با پیشرفت بازیکنان، کلاس های اضافی مانند Trickster نیز باز می گردد. این کلاس انحصاری آریزن می تواند توهماتی را به وسیله دود ایجاد شده به وسیله سلاح منحصربه فرد او یعنی Censer ایجاد کند. این کلاس می تواند از توهمات برای فریب دشمنان استفاده نموده و به طور موقت قدرت همراهان را افزایش دهد.

تریلر نو بازی بعلاوه نگاهی به کلاس های جنگجو (Warrior) و جادوگر (Sorcerer) را ارائه نموده که هم برای آریزن و هم همراهان در دسترس خواهد بود. جنگجو دارای بدنی قوی و متخصص در نبرد مستقیم با قدرت تحمل بالای حملات دشمن است. جنگجویان استاد سلاح های سنگین مانند شمشیر بزرگ و چکش هستند. جادوگر کلاسی کاملا تخصصی در حملات جادویی مختلف است. جادوی او به وسیله یک عصای بزرگ ایجاد شده و می تواند در هر فرصتی که بدست آورد، جریان نبرد را تغییر دهد. در نهایت چندین دشمن نو نیز در ویدیوها به نمایش در می آیند.

هیدکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) کارگردان بازی اخیرا گفته است:

لازم به ذکر است که در کنار نسخه استاندارد 69.99 دلاری بازی، نسخه دلوکس نیز باقیمت 79.99 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت که در کنار بازی شامل بسته A Boon for Adventurers - New Journey Pack خواهد بود. پیش خرید همه نسخه های بازی شامل یک سلاج جایزه برای هر یک از چهار کلاس اولیه برای پشتیبانی از بازیکنان در نبردهای اولیه می گردد. پیش خرید نسخه دلوکس بعلاوه آیتم Ring of Assurance را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

بازی دراگونز داگما 2 در تاریخ 22 مارس 2024 (3 فروردین 1403) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

تریلر داستانی:

تریلر کامل گیم پلی:

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 آذر 1402 بروزرسانی: 13 آذر 1402 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2330

به "بازی Dragons Dogma 2 فروردین ماه سال آینده منتشر خواهد شد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Dragons Dogma 2 فروردین ماه سال آینده منتشر خواهد شد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید