آنالیز پتانسیل های گردشگری و سرمایه گذاری در سد سیاهو

به گزارش تور تایلند، عباس جرجانی مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی، مرتضی عربی معاون گردشگری استان، غلامرضا فراشی معاون عمرانی فرمانداری شهرستان سربیشه و مدیران و مسئولان شهرستانی برای آنالیز پتانسیل های گردشگری و سرمایه گذاری از سد سیاهو در شهرستان سربیشه بازدید کردند.

آنالیز پتانسیل های گردشگری و سرمایه گذاری در سد سیاهو

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی، سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سربیشه با بیان این مطلب گفت: در این بازدید طی آنالیز های صورت گرفته و همچنین بازدیدهای میدانی از محل سد، برای جذب گردشگر طرح هایی ارائه شد.

هادی حق پناه اضافه کرد: مقرر شد دستگاه های اجرایی حاضر در این بازدید طرح هایی سرمایه گذاری و گردشگری را به دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری ارسال نمایند.

او اضافه کرد: عربی معاون گردشگری استان برای تخصیص اعتبار به طرح های مصوب برای بحث گردشگری در حوزه سد سیاهو قول همکاری داد.

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان توضیح داد: مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی نیز بر تسریع در ارائه طرح ها به آن دفتر با توجه به دستورات استاندار تأکید کرد.

او اذعان داشت: با توجه به پتانسیل های بالای گردشگری این سد و اجرای طرح های توسعه ای در این راستا، در آینده نزدیک شاهد قرار دریافت این مکان به عنوان یکی از قطب های گردشگری خراسان جنوبی خواهیم بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 127

به "آنالیز پتانسیل های گردشگری و سرمایه گذاری در سد سیاهو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز پتانسیل های گردشگری و سرمایه گذاری در سد سیاهو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید