هشدار برانکو: صبر من هم حدی دارد

به گزارش تور تایلند، صبر من هم حدی دارد و یک روز تمام می گردد اما خیلی مسائل را به دلیل عملکرد خوب بازیکنانم نادیده می گیرم تا به موفقیت برسیم.

هشدار برانکو: صبر من هم حدی دارد

به گزارش خبرنگاران ، حرف های برانکو ایوانکوویچ تمامی ندارد. مهم ترینش اما شاید همان حرف هایی باشد که او درباره مسائل مالی به زبان آورده و در مصاحبه تازه ای که با خبرگزاری مهر انجام داده، هشدار داده است که کاسه صبرش همین روزها لبریز خواهد شد.

دومین نیمه نهایی: به تمام اعضای تیم غیر از خودم افتخار می کنم. من اینجا هستم تا پرسپولیس را به موفقیت برسانم و از اینکه دوبار متوالی به مرحله نیمه نهایی رسیدیم، واقعاً خوشحالم. پتانسیل تیم بزرگ و پرطرفداری همچون پرسپولیس، حضور در بالاترین سطح آسیاست. شاید درصد اندکی از حضورمان در بین چهار تیم خاتمهی فصل گذشته با چاشنی شانس همراه بود اما این بار استحقاق کامل داشتیم که به نیمه نهایی برسیم. جایی که حتی فینالیست سال گذشته هم حضور ندارد و تیم های پولداری همچون العین حذف گردیده اند.

فینال آسیا: سال جاری به حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا خیلی خوشبینم. ما همه سختی ها را به جان خریده ایم تا به فینال برسیم.

بازی با السد: کار خیلی سختی داریم. هر بار به نیمه نهایی می رسیم، سخت ترین شرایط برای مان رقم می خورد. سال گذشته در آخرین لحظات محروم شدیم و طارمی را از دست دادیم. سال جاری هم انصاری و کمال را به دلیل دواخطاره بودن، نداریم و حسین ماهینی هم مصدوم است که باید فکری برای جایگزینی او کنیم.

عملکرد کلی پرسپولیس: بازیکنانم از جان مایه می گذارند و روند مثبتی را در پیش گرفته اند. تمام فکر و ذکرشان پرسپولیس است و برای موفقیت تیم، به حاشیه ها فکر نمی نمایند. به تیمی که اتحاد کامل دارد و برای رسیدن به اهداف بزرگش کوشش می نماید، باید نمره عالی داد.

محرومیت: خوب بود محروم نمی شدم اما نگران نیستم چون بازیکن مهمتر از من است. کادر خوبی هم دارم که همه چیز را برای انتقال دستورات فنی به بازیکنان انجام خواهند داد.

تعویض های دربی: طبیعی است درصدی از مغز بازیکنانم درگیر اهمیت و حساسیت دیدار مقابل السد بود و احتمالاً در بازی با استقلال هم این اتفاق برای آنها افتاده بود. نمی توان خُرده ای از این ماجرا گرفت. من هم نوراللهی و نعمتی را از زمین بیرون آوردم تا آنها را برای بازی با السد نگه دارم و به دلیل ضعف فنی آنها را تعویض نکردم.

مسائل مالی: صبر من هم حدی دارد و یک روز به خاتمه می رسد. این بازیکنان هستند که به من انگیزه داده اند تا در پرسپولیس بمانم. زحمات آنها را نمی توانم نادیده بگیرم چرا که میل آنها به انجام کارهای گروهی بسیار بالاست. خیلی مسائل را به دلیل عملکرد خوب آنها نادیده می گیرم تا به موفقیت برسیم.

بهترین نسل پرسپولیس: نسل فعلی بازیکنان پرسپولیس جزو بهترین ها هستند، آنها در لیگ برتر و لیگ قهرمانان خیلی خوب عمل می نمایند. قهرمانی در این سال ها خیلی سخت تر است. پرسپولیس دارای تاریخ بسیار غنی است که در هر دوره ای که حضور داشته، بهترین بوده است.

درخشش آدام: او نتیجه یک بازی بسیار مهم را برای ما رقم زد. آدام روزهای سخت فکری و روانی را پشت سر گذاشت تا به اینجا رسید. او به بهترین نحو پاسخ همه کسانی را که از او انتقاد می کردند، داد. آدام نشان داد همه نقدها با عملکرد مثبت از بین می رود و برخی ادعاها درباره خودش را تکذیب کرد. من نمی فهمم چرا بعضی ها در امور باشگاه ها دخالت می نمایند اما آدام همتی به آنها یاد داد که بهتر است سکوت نمایند.

پیشنهادهای چدید: فعلا باشگاه را به تیم ملی ترجیح می دهم. دوست دارم هر روز درگیر باشم و پیشرفت بازیکنانم را ببینم. می خواهم هر روز با بازیکن در ارتباط باشم. این گونه لذت فوتبال را بیشتر می چشم. به همین خاطر اولویتم حضور در تیم های باشگاهی است.

جدایی بیرانوند: به بازیکنی که بخواهد پیشرفت کند و به حد بالایی برسد، دست می دهم و می گویم خداحافظ. مگر من که هستم که بخواهم مقابل پیشرفت بازیکنم بایستم؟ اگر بیرانوند از یک باشگاه بزرگ پیشنهاد داشته باشد، قطعا به او یاری خواهم کرد. پیشنهاد مثل گنجشک نیست که شانسی روی درخت بنشیند.

جام ملت ها: من در شرایطی ایران را به سومی آسیا رساندم که کره جنوبی در جام جهانی 2002 چهارم گردیده بود و ما هم بدون باخت سوم شدیم. ژاپن را که قهرمان شد، در دور مقدماتی متوقف کردیم و بهترین پیروزی تمامی ادوار جام ملت ها را با پیروزی 4 بر 3 مقابل کره جنوبی رقم زدیم. بازیکنان ایران بهترین های آسیا هستند و توانمندی های آنها قابل قیاس با بقیه تیم ها نیست. برای همین انتظار دارم ایران قهرمان جام ملت های آسیا گردد.

2 - 210

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 431

به "هشدار برانکو: صبر من هم حدی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار برانکو: صبر من هم حدی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید