با بچه ها به چیانگ مای سفر کنید

به گزارش تور تایلند، اگر همراه بچه ها سفر می‌کنید، چیانگ مای از جذابترین مقاصد گردشگری در تور تایلند است. این منطقه برای مناظر شگفت‌انگیزش شهره است و بسیاری از بازدیدکنندگان وقتی در چیانگ مای هستند به سفرهای چند روزه پیاده‌روی و کوهنوردی در طبیعت می‌روند. شما احتمالا تمایلی به بالا رفتن از کوه‌های چیانگ مای همراه با بچه‌ها ندارید (البته که بعضی از والدین ماجراجو این کار را انجام می‌دهند)، اما می‌توانید از بازدید از شهر قدیمی و بعضی از جاذبه‌های اطراف شهر لذت ببرید. در ادامه هر آنچه که لازم است در سفرتان با کوچکترها بدانید را به شما می‌گوییم.

با بچه ها به چیانگ مای سفر کنید

رفتن و برگشت از چیانگ مای بسیار ساده است. فرودگاه شهر کوچک است و تنها به فاصله یک سواری 10 دقیقه‌ای با ماشین از مرکز شهر قرار دارد. بسیاری از مسافران تور چیانگ مای از songthaew (وانت‌های مسافرکشی) برای گشت و گذار در شهر استفاده می‌نمایند. این وانت‌ها دو ردیف نیمکت در پشت دارند و همه جا پیدا می‌شوند. اگر با بچه‌های کوچک مسافرت می‌کنید احتمالا خیلی راحت نخواهید بود که در جاده‌ها بدون کمربند ایمنی و یا صندلی کودک جابه‌جا شوید. با این که چیانگ مای شهر دوست‌داشتنی و جذابی است، اما بزرگ هم هست و ماشین‌های زیادی در سطح شهر تردد می‌نمایند. گزینه‌هایتان با بچه‌های کوچک محدود است، بنابراین مطمئن شوید مسائل امنیتی را در نظر می‌گیرید. شهر قدیمی برای تردد کالسکه بچه مناسب است، اما در مسیرتان با پیاده‌روهای ناهموار و دیگر چالش‌ها مواجه می‌شوید. اگر گرما را در نظر نگیریم، بغل کردن بچه‌ها گزینه هوشمندانه‌تری به نظر می‌آید.

پیدا کردن اقامتگاه در چیانگ مای می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد. شما در تور تایلند می‌توانید هر جایی با بچه‌ها بمانید، ولی احتمالا سفر برایتان دلپذیرتر خواهد بود اگر هتل یا مهمانخانه مورد انتخابتان یک مکان امن برای دویدن و بازی کردن بچه‌ها داشته باشد، نه فقط جایی راحت برای خوابیدن آن‌ها باشد. برخی از بهترین هتل‌های چیانگ مای مقرون به صرفه هستند، اما به طور کامل برای بچه‌های کوچک خوب نیستند. موضوع این نیست که قرار است بقیه مهمانان هتل را اذیت کنید؛ موضوع این است که اتاق‌های این چند هتل مورد بحث کوچک هستند و محوطه‌های عمومی این هتل‌ها برای بازی خردسالان و بچه‌های کوچک به اندازه کافی ایمن و بزرگ نیستند. در عوض می‌توانید این هتل های مناسب بچه ها در چیانگ مای را امتحان کنید. اگر می‌خواهید اقامتتان در این شهر، فوق‌العاده ارزان تمام شود نگران نباشید. لازم نیست در یک اقامتگاه لوکس اقامت داشته باشید تا تمام اعضای خانواده خوشحال باشند. می‌توانید یک مهمانخانه نزدیک به پارک Buak Haad پیدا کنید. این باغ و پارک عمومی در گوشه جنوب غربی شهر قدیمی چیانگ مای قرار داشته و زمین بازی برای بچه‌ها دارد. تعداد زیادی هتل و مهمانخانه سبک قدیمی و ارزان، در یک فاصله کوتاه پیاده‌روی از پارک وجود دارد و ورودی به پارک نیز رایگان است.

با این که گزینه طبیعت‌گردی‌های چند روزه روی میز نیست، اما چیانگ مای آن قدر جاذبه‌های مناسب بچه‌ها دارد که شما را برای چند روز سرگرم نگه دارد. اگر تنها به مکانی نیاز داشتید که بچه‌ها بتوانند در آن بازی کنند، چندین محوطه بازی و پارک خوب در چیانگ مای وجود دارد.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 305

به "با بچه ها به چیانگ مای سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بچه ها به چیانگ مای سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید