تبریز با 5 نماینده در فصل جدید فوتبال

به گزارش تور تایلند، ترکیب تیم های تبریزی برای حضور در مسابقات فوتبال رده های مختلف کشور مشخص شد و امسال 5 تیم به عنوان نمایندگان این شهر در رده های مختلف رقابت های فوتبال کشور به میدان خواهند رفت.

تبریز با 5 نماینده در فصل جدید فوتبال

به گزارش خبرنگاران، مسابقات فوتبال کشور طبق روال هر سال در 4 رده لیگ برتر، دسته یک، دسته 2 و دسته 3 برگزار می شود و 5 تیم تبریزی در رده های مختلف این مسابقات حضور دارند. تراکتور و ماشین سازی کننده تبریز در لیگ برتر هستند و تراکتوری ها به عنوان کننده اول فوتبال تبریز امسال برای کسب قهرمانی تلاش می کنند. هر چند تیم ماشین سازی هم گوشه چشمی به رده های بالای جدول و کسب سهمیه آسیایی دارد. در لیگ دسته یک هم شهرداری تبریز واگذار شد و امسال قرار است با نام تیم علم و ادب تبریز در این رقابت ها شرکت کند.

پس از اعلام آمادگی باشگاه شهرداری تبریز به اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی مبنی بر واگذاری امتیاز لیگ یکی تیم فوتبال این باشگاه و موافقت مشروط (واگذاری صرفا در داخل استان) این اداره که به عنوان متولی عالی ورزش در استان شناخته می شود باشگاه علم و ادب تبریز طی مکاتبه رسمی با اداره ورزش و جوانان و شهرداری تبریز آمادگی خود را برای در اختیار دریافت این امتیاز بیان نمود و پس از بررسی و تایید صلاحیت باشگاه خواهان امتیاز، موافقت کمیسیون ماده 5 و توافق نهایی طرفین(شهرداری تبریز و باشگاه علم و ادب) امتیاز لیگ یکی تیم فوتبال شهرداری تبریز به صورت رسمی به باشگاه علم و ادب تبریز واگذار شد. اما تبریزی ها در لیگ دسته 2 کننده ای ندارند و در لیگ دسته 3 تیم های محتشم و هرماس تیم های تبریزی حاضر در این مسابقات خواهند بود. نکته قابل قابل در مورد کنندگان فوتبال تبریز، خصوصی بودن هر پنج تیم است و دیگر هیچ تیمی از تبریز در فوتبال با بودجه یا حمایت دولتی حضور ندارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 606

به "تبریز با 5 نماینده در فصل جدید فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز با 5 نماینده در فصل جدید فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید