تجلیل تورنتو از مریل استریپ، خواکین فینیکس و راجر دیکینز

به گزارش تور تایلند، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم تورنتو دوشنبه شب (به وقت محلی) فرش قرمزش را زیر پای چهره هایی که در فهرست تجلیل سال جاری بودند پهن کرد.

تجلیل تورنتو از مریل استریپ، خواکین فینیکس و راجر دیکینز

اگر علاقمند به سفر با بهترین ارزانترین تورهای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در این مراسم که برای تجلیل از چهره هایی که موجب تغییر در سینما شده اند و با الهام بخشی یا خلق لحظه های ماندگار این کار را نموده اند، جان کراولی کارگردان سهره جایزه آرتیزین را به راجر دیکینز فیلم بردار بریتانیایی اهدا کرد.

یالیتسا آپاریشیو بازیگر رما جایزه تجلیل از یک رسانه را به پارتیسیپنت میدیا اهدا و از یگانه بودن هنر و فعالیت این کمپانی با فراوری بیش از 100 فیلم بلند و مستند در 15 سال فعالیتش تجلیل کرد. این کمپانی کانادایی سال 2004 توسط جف اسکول بنیاد گذاشته شده است.

گری اولدمن و آنتونیو باندراس نیز که در فیلم لباسشویی ساخته استیون سودربرگ با مریل استریپ هم بازی بودند جایزه این بازیگر حرفه ای را به وی اهدا کردند. این جایزه برای تجلیل از یک بازیگر اهدا می گردد. فیلم لباسشویی نیز پیش از مراسم در جشنواره تورنتو به نمایش درآمد.

استریپ که تمام روز در حال مصاحبه کردن با رسانه های مختلف بود، روی صحنه در پاسخ به این که فیلم هایش را چگونه انتخاب می نماید گفت همواره این سوال را از خود می پرسد که آیا این فیلم به درد مردم می خورد؟ آیا نیازی هست که چنین فیلمی فراوری گردد؟

پس از نمایش فیلم جوکر در همین روز؛ خواکین فینیکس روی صحنه آمد تا جایزه تجلیل از بازیگر مرد را دریافت کند. وی گفت با تماشای فیلم داشت به همه افرادی که به او یاری کردند تا در این راه که از هشت سالگی وارد آن شد، جلو بیاید فکر می کرد. وی از خانواده اش و به ویژه از مادرش تشکر کرد که منبع الهام او بود و گفت: هر کاری می کنم، برای او می کنم.

جایزه تجلیل ویژه نیز به دیوید فاستر ترانه سرا اهدا شد که موضوع مستندی با عنوان دیوید فاستر ساخته بری آوریچ هم بود که در تورنتو به نمایش درآمد.

ایزابل هوپر نیز جایزه مری پیکفورد را به متی دیوپ اهدا کرد که با اولین فیلم بلندش با عنوان آتلانتیکس که در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد پیروز به کسب جایزه بزرگ هیات داوران شد.

جایزه تجلیل از یک کارگردان که با عنوان جایزه کارگردان ایبرت و به یاد راجر ایبرت منتقد فقید سال هاست اهدا می گردد نیز توسط گی یرمو دل تورو به بازیگر و فیلمساز نیوزیلندی تایکا وایتیتی اهدا شد. فیلم جوجو خرگوشه وی نیز برای اولین بار یکشنبه در تورنتو به نمایش درآمده بود.

جشنواره فیلم تورنتو که تا 15 سپتامبر ادامه دارد، سال جاری برای نخستین بار این جشن تجلیل را برپا کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 823

به "تجلیل تورنتو از مریل استریپ، خواکین فینیکس و راجر دیکینز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل تورنتو از مریل استریپ، خواکین فینیکس و راجر دیکینز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید