ترفند جدید سارقان در مترو

به گزارش تور تایلند، رئیس پلیس مترو از شگرد جدید سارقان و کلاهبرداران در پوشش دستفروشان اطلاع داد.

ترفند جدید سارقان در مترو

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ سعید عطاءاللهی در تبادل نظر با فارس با اعلام خبر فوق گفت: با توجه به کاهش تردد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته میزان جرائم در مترو کاهش داشته ، اما اخیراً با معضلی جدید با بحث کلاهبرداری در پوشش دستفروشان روبرو شده ایم.

رئیس پلیس مترو توضیح داد: در این نوع کلاهبرداری که در پوشش دستفروشان مترو اتفاق افتاده، کلاهبرداران در تیم های دو تا سه نفره برای دستفروشی اجناس خود در داخل واگن ها اقدام نموده و پس از فروش اجناس، هنگامی که مشتری کارت خود را برای پرداخت مبلغ به آنها می دهد، کارت را گرفته و در دستگاه پوز کشیده و می گویند ارتباط با بانک مورد نظر برقرار نشد.

وی گفت:بلافاصله فرد دیگر گروه دستگاه پوز خود را برای امتحان عرضه نموده و عابربانک مسافر را در دستگاه خود می کشد؛ با این ترفند که ارتباط با بانک برقرار نیست کشیدن کارت در دو تا سه دستگاه پوز ادامه یافته و کلاهبرداران با آگاهی از شماره رمز کارت، در فاصله زمانی 5 تا 10 دقیقه مبالغی از حساب مسافر برداشت غیرقانونی می نمایند.

وی گفت: پلیس مترو با موضوع کلاهبرداری در پوشش دستفروشی و سوءاستفاده از دستگاه پوز با چنین شگرد جدیدی تا به امروز چندین مورد دستگیری داشته است.

وی اعلام کرد: تعداد زیادی از شهروندان با توجه به اینکه مبلغ کلاهبرداری ناچیز است عملا شکایت نمی نمایند، در صورتی که با شکایت افراد، می توان این سارقان را شناسایی و دستگیر کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1017

به "ترفند جدید سارقان در مترو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفند جدید سارقان در مترو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید