توقف قیمت مرغ در ایستگاه 24 هزار و 900 تومان

به گزارش تور تایلند، مدتی قبل بازار مرغ در خراسان جنوبی با بی ثباتی قیمت و کمبود روبرو شده بود اما اکنون شاهد ثبات در این بازار و تمام شدن صف های بی انتها مرغ در سطح استان هستیم.

توقف قیمت مرغ در ایستگاه 24 هزار و 900 تومان

زجاجی رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ، تخم مرغ و مواد پروتئینی بیرجند در گفت و گو با خبرنگار از، گفت: در بحث مرغ کمبودی نداریم و مدتی است قیمت مرغ روی کانال 24 هزار و 900 تومان توقف نموده است و فروش با قیمت بالاتر تخلف به شمار میرود.

او اضافه نمود: در خصوص بحث تعداد و فراوانی مرغ مسئله ای وجود ندارد و حتی گاهی فروشندگان مرغ از کم شدن فروش گلایه می نمایند که این به معنی فراوانی مرغ در سطح شهرستان است.

زجاجی بعلاوه در خصوص ادعای فروشندگان در خصوص مرغ سبز توضیح داد: چیزی تحت اسم مرغ سبز وجود ندارد و هیچ مرغ بدون هورمونی صرف مدت 45 روز به مرحله کشتار نمی رسد که بتوانند به فروش برسانند.

رئیس اتحادیه قروشندگان مرغ، تخم مرغ و مواد پروتئینی بیرجند ادامه داد: مرغ هایی که مدتی تحت اسم مرغ سبز در سطح بازار به فروش می رسید، فقط درصد کمتری دارو و آنتی بیوتیک در فرایند پرورش آن ها استفاده می شد و با قیمت بالاتری به فروش می رسید.

او در انتها اظهار کرد: چند روزی است فروش و توزیع این مرغ ها در پروتئینی ها به طور کلی ممنوع و قدغن شده است و در صورت توزیع، تخلف به حساب آمده و با فروشنده متخلف برخورد خواهد شد.

ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1807

به "توقف قیمت مرغ در ایستگاه 24 هزار و 900 تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف قیمت مرغ در ایستگاه 24 هزار و 900 تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید