تور فرانسه ارزان: حمایت فرانسه از سفر گردشگران کشورش به ایران

به گزارش تور تایلند، فرانسه از سفر گردشگران فرانسوی به ایران و توسعه گردشگری کشور حمایت می نماید.

تور فرانسه ارزان: حمایت فرانسه از سفر گردشگران کشورش به ایران

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

ژان باتیست لوموآن، وزیر مشاور در امور اروپایی فرانسه، در ملاقات از آخرین روز چهلمین نمایشگاه تاپ رزا، با عنوان نمایش دوستی با ایران، از تعدادی از شرکت های حاضر در پاویون کشورمان نیز تماشا کرد. او درباره ایران گفته است:

من ایران را دوست دارم و تا به امروز دو بار از ایران تماشا کردم. هرچند حضور من در ایران کاری بوده، اما از ظرفیت بالای جهانگردی این کشور آگاهم. ایران حداقل ظرفیت پذیرش چندین برابر جهانگرد فعلی را در هر سال دارد.

در این بازدید، نمایندگان کشورمان در پاویون ایران، در پاسخ به سوالات لوموآن، آماری از تعداد حضور فرانسویان در ایران و مقدار حضور شرکت های ایرانی در این کشور ارائه دادند.

مسعود دهقانی، نماینده جهانگردی ایران در مورد حضور لوموآن در پاویون ایران گفته است:

بازدید وزیر مشاور در امور خارجه فرانسه از پاویون ایران اهمیت دارد؛ زیرا در برنامه اولیه او، بازدید از پاویون ایران پیش بینی نشده بود و با وجود اینکه به لحاظ پروتکل و تشریفاتی، هیچ یک از همتایان وی در پاویون ایران حضور نداشتند، اما وی در پاسخ به دعوت ما در این پاویون حاضر شد. از همین رو با توجه به مواضع اخیر فرانسه و کشورهای اروپایی در رد سیاست های آمریکا در منزوی کردن ایران، که به ویژه در نشست سران کشورهای عضو شورای امنیت شاهد آن بودیم، این حضور از جهات متعددی بسیار مهم است.

عکس: خبرگزاری مهر

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2003

به "تور فرانسه ارزان: حمایت فرانسه از سفر گردشگران کشورش به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: حمایت فرانسه از سفر گردشگران کشورش به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید