خواص جالب دم کردنی ها، با مزایای نوشیدن 5 لیوان چای برای سالمندان آشنا شوید

به گزارش تور تایلند، دانشمندان دانشگاه نیوکاسل با آنالیز عادت های تهیه دم کردنی ها در سالمندان به خواص تازه ای پی بردند.

خواص جالب دم کردنی ها، با مزایای نوشیدن 5 لیوان چای برای سالمندان آشنا شوید

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، به نقل از دیلی میل، در مطالعات جدید محققان دانشگاه نیوکاسل نشان داده شد که دم نموده خوب می تواند باعث افزایش تمرکز و عملکرد در افراد بالای 85 سال گردد.

در این مطالعه دانشمندان با آنالیز افرادی که بالای 5 لیوان چایی می نوشند به ویژه سالمندان دریافتند نوشیندنی های دم کردنی قدرت تمرکز و عملکرد را افزایش می دهد.

طبق شواهد مهارت های روان حرکتی که با مغز در ارتباط است مانند رانندگی و کارهای روزمره در این نوع افراد بسیار بهتر و با سرعت بالایی انجام می گردد.

در گزارش های اخیر، از چایی به عنوان کاهنده فشار خون و کلسترول و تا حدودی کاهش وزن یاد شده بود.

ادوارد اوکل، محقق دانشگاه نیوکاسل اظهار داشت که ما نمی دانیم که تنها نوشیدن چایی تاثیرگذار است یا عادت هایی که در طرز تهیه چای باعث وجود دارد باعث بهبود روان شناختی در سالمندان می گردد.

او گفت: مهارتی که ما در این گروه سالمندان می بینیم ممکن است نه تنها به دلیل ترکیبات موجود در چای باشد، بلکه ممکن است از تاثیرات طرز تهیه یک فنجان چای باشد.

محققان با مطالعه عادات نوشیدن چای در هزار فرد بالای 85 سال که در خانه های خود زندگی می نمایند، دریافتند کسانی که بیش از پنج فنجان چای در روز می نوشند در بعضی آزمایش های شناختی عملکرد بهتری دارند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1456

به "خواص جالب دم کردنی ها، با مزایای نوشیدن 5 لیوان چای برای سالمندان آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواص جالب دم کردنی ها، با مزایای نوشیدن 5 لیوان چای برای سالمندان آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید