دولت بودجه 1401 میراث فرهنگی را با 30 درصد افزایش مدنظر قرار داد

به گزارش تور تایلند، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، دولت بودجه 1401 میراث فرهنگی را با 30 درصد افزایش مدنظر قرار داد.

دولت بودجه 1401 میراث فرهنگی را با 30 درصد افزایش مدنظر قرار داد

واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه آیین معرفی امیر کریم زاده به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان افزود: کمیسیون تلفیق در مجلس شورای اسلامی اکنون در حال بررسی بودجه است و پس از حوزه درآمدی اکنون این کمیسیون در حال بررسی سرفصل های هزینه ای بودجه است.

وی یادآور شد: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از افزایش و توجه ویژه به اعتبارات این بخشها دفاع می کند و مطالبه جدی در این حوزه ها وجود دارد.

واحدی با اشاره به تلاش برای کمک به فعالان حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بخاطر کرونا تاکید کرد: تسهیلات از محل تبصره 18 حدود یک هزار و 500 میلیارد تومان برای جبران خسارت کرونا به فعالان صنایع دستی، گردشگری مدنظر قرار گرفت، استانها اکنون در حال جذب این تسهیلات هستند و برآورد می شود حوزه میراث فرهنگی در رتبه بالای جذب این اعتبارات قرار بگیرد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: ضرورت دارد از توان رسانه ها برای میراث فرهنگی و ظرفیت های گردشگری بیشتر بهره گیری شود و برای حوزه میراث فرهنگی نگاه و ابزار رسانه ای تقویت شود.

وی گفت که حوزه میراث فرهنگی نیازمند تغییر دیدگاه است و با دولت سیزدهم تقویت زیرساختها برای رونق فعالیت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دنبال می شود.

منبع: همگردی
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2034

به "دولت بودجه 1401 میراث فرهنگی را با 30 درصد افزایش مدنظر قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت بودجه 1401 میراث فرهنگی را با 30 درصد افزایش مدنظر قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید