رستوران تایلندی آشپزی عشق (Cooking Love) در چیانگ مای

به گزارش تور تایلند، برای پیدا کردن رستوران آشپزی عشق (Cooking Love) چیانگ مای، کمی باید تلاش کنید. این رستوران تایلندی، گستره متنوعی از غذاهای تازه را به گردشگران ارائه می‌دهد. این رستوران در یک خیابان کوچک، آن سوی واکینگ استریت یکشنبه قرار دارد. رستوران آشپزی عشق یک تابلوی بزرگ زرد و کلی گیاه و درخت در جلویش دارد، اما به راحتی قابل تشخیص نیست، مخصوصا اگر به دنبالش نگردید.

رستوران تایلندی آشپزی عشق (Cooking Love) در چیانگ مای

رستوران آشپزی عشق چیانگ مای، دو اتاق و یک محوطه بیرونی برای نشستن دارد، از مهمانان مودبانه خواسته می‌شود قبل از ورود کفش‌های خود را در بیاورند. رستوران Cooking Love به تازگی از مهمانان خود در هتل BB Mantra که روبرویش قرار دارد پذیرایی می‌نماید. شما در سفر با تور چیانگ مای می‌توانید از داخل هتل غذای خود را سفارش دهید و کارکنان هتل، غذایتان را از رستوران برای شما می‌آورند.

آشپزی عشق یک منوی بلند بالا از غذاهای محبوب تایلندی دارد. تمام غذاها به صورت تازه تهیه می‌شوند و رستوران در غذایش به هیچ عنوان از MSG استفاده نمی‌کند.

خورش‌های کاری بین 90 تا 120 بات قیمت دارند، البته بسته به نوع گوشتی که شما سفارش می‌دهید. غذای محبوب چیانگ مای بین مسافران تور تایلند، یعنی خائو سوی، برای یک وعده بزرگ 85 بات قیمت دارد. رستوران Cooking Love یک کاری مانگو منحصر به فرد با قیمت 90 بات هم دارد. در پایان غذایتان کارکنان رستوران معمولا با هندوانه یا چای رایگان از شما تشکر خواهند نمود.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 279

به "رستوران تایلندی آشپزی عشق (Cooking Love) در چیانگ مای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران تایلندی آشپزی عشق (Cooking Love) در چیانگ مای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید