بهترین رستوران های چیانگ مای

به گزارش تور تایلند، هیچ چیز در سفر به اندازه خوراک نمیتواند کیفیت سفر را تعیین کند، چیانگ مای پر است از مکانهایی که میتوانید غذایی خوشمزه در آن سفارش دهید. چه به دنبال یک کاسه نودل خوش‌عطر خائوسوی باشید، چه یک شام رمانتیک در یک رستوران چوبی قدیمی یا یک رستوران شیک شهری، تا از غذاهای خوشمزه محلی لذت برده و مردم را تماشا نمایید، گزینه‌هایی خوبی منتظرتان هستند. یکی از این رستوران های خوب چیانگ مای را انتخاب کنید، پشیمان نخواهید شد. این رستوران‌ها تفاوت‌های زیادی با هم دارند، اما هر کدام یک تجربه منحصر به فرد در تور چیانگ مای برایتان به ارمغان خواهند آورد.

بهترین رستوران های چیانگ مای

رستوران Ruan Come-In House چیانگ مای

این رستوران شیک و مجلل تایلندی در یک خانه چوبی قدیمی تاسیس شده است. منوی رستوران شامل غذاهای سنتی Lanna است. غذاهای رستوران با در نظر گفتن ذائقه افراد خارجی تهیه میگردد. شما می‌توانید در محوطه بیرونی رستوران یا در محیط شیک داخل، غذای خود را نوش جان کنید.

رستوران The House چیانگ مای

این رستوران مجلل و بین‌المللی، در مرکز شهر قدیمی قرار دارد و در یک خانه چوبی قدیمی مربوط به نیمه‌های قرن گذشته تاسیس شده است. این رستوران ترکیبی از غذاهای غربی و شرقی و گزیده‌ای از غذاهای محبوب تایلندی را به مسافران تور چیانگ مای ارائه می‌کند؛ نتیجه رستورانی مدرن و بین‌المللی مناسب مخاطبانش شده است.

رستوران گیاه‌خواری Aum چیانگ مای

این رستوران ساده و آرام، نزدیک دروازه Tha Pae قرار گرفته و مکانی فوق‌العاده محبوب برای وقت گذراندن در بین مسافران تور چیانگ مای است. حال و هوای جالب رستوران، با کتاب‌هایی که روی دیوارها چیده شده‌اند، سبزیجات ارگانیک و تعداد زیادی کوله‌پشتی‌گرد تور تایلند تکمیل می‌شود. منوی گیاه‌خواری رستوران، بلند بالا است و صاحبان رستوران مواد اولیه و تمام قهوه‌هایشان را از کشاورزان محلی تامین می‌کنند.

رستوران Huen Phen چیانگ مای

رستوران اصیل و در عین حال بی‌تکلف Huen Phen، غذاهای سنتی شمال تایلند، شامل خائوسوی و سوسیس چیانگ مای را به مشتریانش ارائه می‌دهد. اگر به دنبال یک وعده غذای معمولی و خوش‌طعم هستید، در طول روز به آنجا بروید. شما بیرون از رستوران و در کنار مردم محلی که ناهارشان را میل می‌کنند می‌نشینید. شام در فضای خوب داخل رستوران سرو می‌شود و بین مسافران تور تایلند بسیار محبوب است.

رستوران فقط خائوسوی چیانگ مای

شما باید کمی از شهر قدیمی چیانگ مای دور شوید تا به رستوران Just Khao Soy برسید، ولی مطمئن باشید ارزشش را دارد؛ چرا که این رستوران عرضه‌کننده‌ی خائوسوی، یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های چیانگ مای است. تنها غذای منوی آن‌ها نودل کاری زرد رنگ، خوشبو و فوق‌العاده محبوب این منطقه از تایلند است. البته شما می‌توانید از بین انواع مختلف نودل‌ها و گوشت‌ها، انتخاب‌های خود را داشته باشید.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 304

به "بهترین رستوران های چیانگ مای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های چیانگ مای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید