رستوران دش (Dash) چیانگ مای

به گزارش تور تایلند، رستوران دش (Dash) محبوبیت فراوانی بین گردشگران تایلند دارد، حتی با این وجود که در انتهای یک کوچه کوچک در بخش ساکت و آرام شهر قدیمی چیانگ مای قرار گرفته است. محیط رستوران بی‌نظیر است: یک خانه چوبی زیبا که درهایش به یک پاسیوی کوچک باز می‌شوند. غذاهای خوشمزه تایلندی هر ذائقه‌ای را راضی نگه می‌دارند. به این فضای دلپذیر گروه موسیقی را هم اضافه کنید، که بعدازظهرها هیجانی مضاعف به مسافران می‌دهند.

رستوران دش (Dash) چیانگ مای

رستوران دش در جاده Moon Muang واقع شده و حدود 5 دقیقه پیاده از دروازه Tha Phae فاصله دارد. اگر با کوچه‌های پیچ در پیچ چیانگ مای آشنا نیستید، بهتر است از نقشه بهره بگیرید. این رستوران هر روز از ساعت 9 صبح تا نیمه شب به روی مسافران باز است. اگر عاشق غذاهای این رستوران شدید توجه داشته باشید که Dash کلاس‌های آشپزی هم برگزار می‌نماید.

یکی از بهترین چیزها در مورد چیانگ مای فراوانی ساختمان‌های ساخته شده با سبک‌های سنتی می‌باشد و عمده شاخصه های دش هم ساختمانش است. این رستوران بزرگ دو طبقه است و ساختمان چوبیش در میان مهمانخانه‌هایی که در کوچه به صف شده‌اند خودنمایی می‌نماید. در طبقه پایین، بخش فروش نوشیدنی و تعداد زیادی میز و صندلی قرار گرفته است. بالای پله‌ها یک محوطه پذیرایی با طراحی سنتی تایلندی وجود دارد و میزهای کوتاه و بالشت‌های مثلثی شکل راحت دارد. رستوران از کناره‌ها باز است و خوشبختانه با اینکه چیانگ مای به طور عمومی گرم است و باد خنکی بیشتر اوقات می‌وزد. تراس بیرونی رستوران با درختان سرسبز احاطه شده است. اگر در سفر خود خوش‌شناس باشید، در زمان حضورتان در رستوران یک گروه موسیقی در حال اجرا خواهد بود. اجراهای آن‌ها فضایی مفرح و خوشایند ایجاد می‌کند.

منوی رستوران دش شامل غذاهای تایلندی و بین المللی است؛ بنابراین برای هر کسی با هر سلیقه‌ای غذایی مناسب وجود دارد. ساندویچ‌های انگشتی (125 بات) و بال مرغ ترد (85 بات)، برای پیش‌غذا عالی هستند. برای غذای اصلی می‌توانید سالاد پاپایا (85 بات)، سوپ تایلندی با مرغ یا میگو، انواع مختلف نودل و گزینه‌های بسیاری برای گیاه‌خواران را امتحان کنید. برای آن‌هایی که دوست دارند در تور تایلند غذای‌های غربی بخورند، انتخاب‌هایشان شامل اسپاگتی، سالاد، سوپ، ساندویچ و برگر است. برای دسر هم جا بگذارید، چرا که خوراکی‌هایی مانند کیک هویج، براونی با بستنی و چیزکیک مانگو همگی خوراکی‌هایی محبوب در بین مسافران تور چیانگ مای هستند.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 278

به "رستوران دش (Dash) چیانگ مای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران دش (Dash) چیانگ مای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید