رستوران هوئن فن (Huen Phen) چیانگ مای

به گزارش تور تایلند، اگر به دنبال بهترین سوپ نودل خائو سوی چیانگ میگردید باید به سراغ رستوران هوئن فن (Huen Phen) بروید. در زمان ناهار Huen Phen خائو سوی را به عنوان غذای اصلی سرو می‌نماید. این رستوران همچنین مجموعه‌ای از خوراکی‌های سنتی و غذاهای شمال تایلند مانند ماهی گریل شده با ریحان شیرین و پیچیده شده در برگ موز (50 بات) را به مسافران تور چیانگ مای ارائه می‌نماید.

رستوران هوئن فن (Huen Phen) چیانگ مای

رستوران Huen Phen دو بار در روز باز است. در طول روز با سیستم غذاخوری‌های روباز عمل می‌کند و مردم زیادی را می‌بینید که در گوشه و کنار نشسته‌اند و از غذایشان لذت می‌برند. شب هنگام با نورپردازی ساده و دکورهای آنتیک، به یک رستوران رمانتیک تبدیل می‌گردد. شب‌ها بخشی متفاوت از رستوران باز می‌شود که از طریق پیاده‌روی درخت‌کاری شده بیرونی و ورودی قدیمی رستوران قابل دسترس است. منوی رستوران هم شب‌ها متفاوت می‌شود و غذاهای مربوط به مرکز تایلند، بیشتر در آن دیده می‌شوند، اما خائو سوی همچنان وجود دارد.

از آنجایی که رستوران Huen Phen بین مردم محلی و همچنین گردشگران بسیار محبوب است، بنابراین در زمان ناهار فوق‌العاده شلوغ می‌شود و در نتیجه خود را برای منتظر ماندن آماده نمایید یا زودتر به این رستوران بروید.

برای رفتن به این رستوران در تور چیانگ مای توجه داشته باشید که رستوران از ساعت 8.30 صبح تا 16 و مجددا از ساعت 17 تا 22 هر روز سرویس ارائه میدهد.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 275

به "رستوران هوئن فن (Huen Phen) چیانگ مای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران هوئن فن (Huen Phen) چیانگ مای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید