رسول پناه با بولدوزر از روی پرسپولیس رد شد، تیم را ضعیف کردند

به گزارش تور تایلند، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی پس از شکست دو بر یک پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک گفت: بازی را خوب آغاز کردیم و به گل رسیدیم. می توانستیم به گل دوم هم برسیم. روی دو ضربه ایستگاهی گل خوردیم. فوتبال بازی کردن سخت است و ضربات ایستگاهی معین کننده. کوشش کردیم ولی نتوانستیم گل بزنیم.

رسول پناه با بولدوزر از روی پرسپولیس رد شد، تیم را ضعیف کردند

وی اضافه نمود: به تیم آلومینیوم تبریک می گویم. باید بیشتر حواسمان به کار و تمرینات باشد. یکسری مسائل وجود دارد. ان شاءالله در ادامه نتایج بهتری بگیریم.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط محمد انصاری و بازی ندادن به این بازیکن در خط دفاعی گفت: محمد هنوز شرایط بازی ندارد و حداقل باید چند بازی تدارکاتی انجام بدهد. اینکه در بازی های سخت بازی کند ریسکش بالا است. من با خودش هم صحبت کردم و حاضر نیستم چنین ریسکی کنم که دوباره مصدوم گردد. دو مدافع وسط اصلی خود را از دست دادیم. هرچه داشتیم در خط دفاع و حمله استفاده کردیم اما اتفاقاتی که از گذشته برایمان افتاده یکسری تبعات برایمان دارد.

وی اظهار کرد: داریم این تبعات را می گذرانیم و شرایط طوری است که باید تا می توانیم تحمل کنیم و دنبال این باشیم تمرکزمان را از دست ندهیم و به راهمان ادامه بدهیم. مسائل هست ولی باید با مسائل و کمبودها بجنگیم. هم در مباحث اقتصادی و هم اتفاقات گذشته، باید شرایط را طوری رقم بزنیم که از آن عبور کنیم.

گل محمدی درباره جدایی مهدی رسول پناه از پرسپولیس تاکید نمود: رفتن ایشان دیگر دردی را از ما دوا نمی کند. ایشان چند ماه اینجا بود و برای باشگاه مسائل ایجاد کرد. مثل این بود که رسول پناه با بولدوزر از روی پرسپولیس رد شد. هیچکس هم نگفت چرا این کارها را کردی.

وی اضافه نمود: قبلاً گفتم متأسفانه نمی خواستند پرسپولیس برای پنجمین بار قهرمان گردد. دلیل اصلی اش همین باشد و علت دیگری ندارد تیمی که برای فوتبال کشورمان آبرو جمع نموده است، بعد از رفتن به فینال آسیا اینقدر مشکل برایش ایجاد نمایند. این طبیعی نیست. مطمئنم دست های زیادی در کار بود که نگذارند این تیم به راهش ادامه بدهد.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: هیچکس هم نیست درباره تصمیمات قبلی که کار را به اینجا رساند صحبت کند و از آنها سوال بپرسد. تبعات تصمیمات قبل را می گذرانیم. آقایان بعد از رفتن تک تک بازیکنان، بیانیه های چیپ و توجیه نماینده دادند. تبعات این مسائل هنوز در پرسپولیس هست.

گل محمدی اظهار داشت: باید تمرکزمان روی کارمان باشد. چاره ای نداریم. حق نداریم نسبت به احساسات 40 - 50 میلیون طرفدار بی تفاوت باشیم.

سرمربی پرسپولیس در خاتمه بدون نام بردن از باشگاه استقلال گفت: نباید بین تیم ها تبعیض قائل شد. برای یک تیم چهار پنج آدم متمول می آورند تا آب در دلشان تکان نخورد اما برای تیم ما آدم های ضعیفی گذاشتند و باشگاه را شخم زدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1489

به "رسول پناه با بولدوزر از روی پرسپولیس رد شد، تیم را ضعیف کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه با بولدوزر از روی پرسپولیس رد شد، تیم را ضعیف کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید