ریکاردو سا پینتو حال صربستانی ها را گرفت

به گزارش تور تایلند، آپوئل قبرس که ریکاردو ساپینتو را روی نیمکت خود دارد، توانست با نتیجه 2 بر یک از سد وویوودینا صربستان عبور نموده و راهی دور بعدی مرحله مقدماتی لیگ کنفرانس گردد. نتیجه ای که باعث شد تا سرمربی پرتغالی، پاسخ کنایه های تیم حریف را بدهد.

ریکاردو سا پینتو حال صربستانی ها را گرفت

پس از قرعه کشی این دور از رقابت های لیگ کنفرانس، اکانت توئیتری وویوودینا، کری خوانی با سرمربی سابق استقلال را شروع کرد. آن ها با بازنشر ویدیویی از تقابل با ستاره سرخ بلگراد و با قرار دادن یک ایموجی خنده، خطاب به تیم آپوئل نوشتند: از مربی خود بپرسید که آیا این بازی را به خاطر می آورد؟

این ویدیو که هایلایت ملاقات ستاره سرخ بلگراد و وویوودینا از هفته بیستم فصل 2012 - 2013 بود، با شکست سه بر صفر تیم ساپینتو همراه شد. سرمربی پرتغالی در آن فصل راهنمایی ستاره سرخ را برعهده داشت و برای قهرمانی می جنگد. در شرایطی که تیم او فقط 2 امتیاز از پارتیزان عقب بود، در سه هفته پایانی از جمله ملاقات با وویوودینا شکست خورد و در نهایت دوم شد.

پس از اینکه ساپینتو شب گذشته توانست با آپوئل از سد وویوودینا عبور کند، به کری خوانی تیم صربستانی پاسخ داد. او در نشست خبری بعد از بازی و درباره ملاقات بعدی تیمش مقابل حریف گرجستانی گفت: ما اکنون در خصوص بازی بعدی صحبت نخواهیم کرد، ما برای آن موقع داریم. از قلم نیاندازید که امشب بعد از سه سال در خارج از خانه پیروز شدیم

در ادامه و در حالیکه ساپینتو از خبرنگاران صرب عصبانی بود، گفت: و آخرین نکته، خطاب به دوستان روزنامه نگارم در صربستان که از من سوالی نپرسیدند. وقتی قرعه کشی انجام شد، همه با تمسخر نوشتند زمانیکه ساپینتو در ستاره سرخ بود، 0-3 به وویوودینا باخت.

او ادامه داد:، اما شما فراموش کردید که بگویید ما با تعدادی بازیکن 17 ساله و 18 ساله به اینجا آمدیم. هیچ کس این را نگفت. در آن تیمی که من به اینجا آوردم، یازده بازیکن 17 و 18 ساله بازی کردند. این را به یاد داشته باشید که در آینده همه چیز را کامل شرح دهید و از قلم نیاندازید که من اکنون دو بار برنده شدم! هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 13 مرداد 1402 بروزرسانی: 13 مرداد 1402 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2306

به "ریکاردو سا پینتو حال صربستانی ها را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریکاردو سا پینتو حال صربستانی ها را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید