زمان مجاز برای خروج دانشجویان از کشور در اربعین 98 معین شد

به گزارش تور تایلند، دانشجویان از 7 مهر تا 10 آبان 98 بدون سپردن وثیقه و اخذ تاییدیه دانشگاه می توانند برای حضور در مراسم اربعین از کشور خارج شوند.

زمان مجاز برای خروج دانشجویان از کشور در اربعین 98 معین شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهی، دانشجویان مشمول که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند باید مراحل زیر را جهت دریافت مجوز خروج از کشور انجام دهند.

با توجه به ضرورت و اهمیت شرکت حداکثری دانشجویان در پیاده روی اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) در سال 1398 صدور مجوز خروج از کشور به صورت اینترنتی در سامانه سازمان وظیفه عمومی برای کلیه مشمولان غیر غایب در مدت زمان معین شده ویژه اربعین از تاریخ 7 مهر 98 لغایت 10 آبان 98 بدون سپردن وثیقه و تاییدیه دانشگاه انجام می گردد.

دانشجویان مشمول که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند باید مراحل زیر را جهت دریافت مجوز خروج از کشور انجام دهند:

1 -اخذ کد سخا: به وسیله دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10

2 -ورود به درگاه خدمات الکترونیک انتظامی به نشانی www.evazifeh.epolice.ir یا (www.services.epolice.ir)با کد ملی و کد سخا.

3 -ثبت اطلاعات مربوط به خرو ج از کشور از قبیل : کشور مقصد (عراق) تاریخ خروج از کشور، تاریخ ورود به کشور، نوع سفر(زیارتی)

تذکر: تاریخ درخواست خروج از کشور دانشجو ملاک ورود و خروج دانشجو به کشور است، لذا دانشجویان در ثبت تاریخ ورود و خروج خود باید دقت نمایند، تاریخ خروج و ورود دانشجویان بین 7 مهر تا 10 آبان ویژه اربعین بدون وثیقه باشد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 795

به "زمان مجاز برای خروج دانشجویان از کشور در اربعین 98 معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان مجاز برای خروج دانشجویان از کشور در اربعین 98 معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید