زندگی مافیایی مارادونا در قاب سینما

به گزارش تور تایلند، بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم مستند شفیلد انگلستان با اولین نمایش مستند دیگو مارادونا ساخته کارگردان برنده اسکار افتتاح می گردد.

زندگی مافیایی مارادونا در قاب سینما

به گزارش ایسنا، آصف کاپادیا کارگردان انگلیسی که پیش از این با ساخت مستند اِمی پیروز به کسب جایزه اسکار مستند شده، ساخت مستند زندگی دیگو مارادونا اسطوره آرژانتینی تاریخ فوتبال دنیا را مقابل دوربین برده است.

این مستند بر اساس بیش از 500 ساعت ویدئو از آرشیو شخصی مارادونا ساخته شده است و قرار است اولین نمایش دنیای خود را در تاریخ ششم ژوئن و در افتتاحیه جشنواره مستند شفیلد انگلستان تجربه کند.

این مستند نگاهی غیرمتداول به زندگی دیگو مارادونا به عنوان یکی از مهم ترین چهره های ورزشی تاریخ درون و بیرون از زمین فوتبال در طول دوران بدنام زندگی وی در شهر ناپل ایتالیا می پردازد.

او در زمین معجزه می کرد اما وقتی این جادو به تدریج رو به خاتمه گذاشت او به یک زندانی در شهر جرم خیز ناپل ایتالیا تبدیل شد. در شهری که حتی شیطان هم احتیاج به محافظ داشت او خود را تبدیل به چیزی فراتر از خدا نموده بود. این مستند داستان زندگی فرموش نشدنی یک استعداد بالفطره، شکوه، ناامیدی و خیانت، فساد و نهایتاً رستگاری است.

آصف کاپادیا کارگردان این مستند گفت: بسیار مفتخرم که مستند دیگو مارادونا در در جشنواره فیلم شفیلد انگلستان رونمایی می گردد. پس از سه سال سخت که برای ساخت این فیلم صرف کردیم، تهیه کنندگان، عوامل فیلم و من بی صبرانه در انتظار نمایش آن در جشنواره هستیم.

بیست و ششمین جشنواره فیلم مستند شفیلد انگلستان از تاریخ 6 تا 11 ژوئن (16 تا 21 اردیبهشت) برگزار می گردد و فهرست کامل فیلم های حاضر در این رویداد سینمایی در تاریخ 9 می (19 اردیبهشت) اعلام می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 581

به "زندگی مافیایی مارادونا در قاب سینما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندگی مافیایی مارادونا در قاب سینما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید