سرپرست استقلال: امشب با 2 مربی خارجی مذاکره می کنیم

به گزارش تور تایلند، سرپرست باشگاه استقلال گفت: پس از تعیین شدن شرایط همکاری با ساپینتو، سراغ گزینه های دیگر رفتیم و امشب با دو مربی خارجی وارد مذاکره خواهیم شد.

سرپرست استقلال: امشب با 2 مربی خارجی مذاکره می کنیم

سرپرست باشگاه استقلال گفت که با دو گزینه خارجی برای راهنمایی آبی پوشان مذاکره خواهد نمود.

حجت کریمی در گفت وگو با تسنیم، درباره شرایط انتخاب سرمربی تازه استقلال گفت: همانطور که اعلام نموده بودیم باید تکلیف ادامه همکاری با ریکاردو ساپینتو را امروز تعیین می کردیم. به هر دلیلی ادامه همکاری فراهم نشد و باید تشکر ویژه ای از زحمات ایشان داشته باشیم. برای ساپینتو در ادامه راه آرزوی موفقیت می کنیم.

وی اضافه نمود: به طرفداران گفته بودیم در صورت عدم توافق با ساپینتو، تکلیف سرمربیگری استقلال را تا انتها هفته تعیین می کنیم. به همین دلیل پس از تعیین شدن شرایط همکاری با ساپینتو، سراغ گزینه های دیگر رفتیم و امشب با دو گزینه خارجی وارد مذاکره خواهیم شد.

سرپرست باشگاه استقلال گفت: طبق اعلام قبلی روی حرفم هستم و نمی گذارم مثل سال گذشته زمان از دست برود. کوشش می کنم تکلیف سرمربی استقلال زودتر تعیین گردد؛ ممکن است یکی دو روز برای انجام مذاکرات زمان احتیاج باشد اما هر چه زودتر تکلیف تیم را تعیین می کنم. ضمن اینکه با احترام به مربیان ایرانی، تا این لحظه مذاکره ای با مربی ایرانی نداشته ام.

منبع: عصر ایران
انتشار: 21 خرداد 1402 بروزرسانی: 21 خرداد 1402 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2284

به "سرپرست استقلال: امشب با 2 مربی خارجی مذاکره می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست استقلال: امشب با 2 مربی خارجی مذاکره می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید