سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به مرز قره باغ

به گزارش تور تایلند، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در مرز قره باغ به بازدید از مناطق مرزی کشور و مباحث مرتبط با تحولات قره باغ پرداختند.

سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به مرز قره باغ

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، از بازدید و حضور بعضی اعضای کمیسیون متبوعش در مرز قره باغ اطلاع داد و گفت: صبح امروز به همراه تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، به مرز قره باغ سفر کردیم.

وی اضافه کرد: این سفر به منظور بازدید از مرز و آنالیز مباحث مرتبط با تحولات قره باغ و مواردی که بین ارمنستان و آذربایجان رخ داده است صورت گرفت.

وی ادامه داد: قرار است در این بازدید که در حال حاضر در حال اجرا است، آثار مباحث مرتبط با تحولات قره باغ و آثار آن در مناطق مرزی کشورمان مورد آنالیز قرار بگیرد.

در ادامه این بازدید اعضای کمیسیون با مقامات محلی و مرزبانی نیز ملاقات و گفت وگو کردند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1209

به "سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به مرز قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به مرز قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید